❛ don’t be so careful with your words, just reply. i’m curious
how you’ll interpret my playful metaphors ❜ㅡ blueming, iu
(✿ ͡◕ ᴗ◕)つ━━✫・*。
«Τοκ, τοκ!»
«Ξέρεις ότι δεν χτυπάς στη πραγματικότητα την πόρτα με το να λες μόνο τοκ, τοκ έτσι;»
«Υποτίθεται πως έπρεπε να ρωτήσεις ποιος είναι.»
Αφήνω μια βαθιά ανάσα και βγαίνω από τη τουαλέτα. Στην κάσα της πόρτας στεκόταν η Κάρολ Κρουζ, με τα χέρια σταυρωμένα στο στήθος της και ένα πονηρό χαμόγελο ζωγραφισμένο στα χείλη της.
«Πες μου ότι πάλι κρυβόσουν στη τουαλέτα όλο το διάλειμμα με τη μύτη σου χωμένη πίσω από κάποιο από τα γλυκανάλατα πακέτα από χαρτί που σου αρέσει να διαβάζεις;» έκανε βαριεστημένα η Κάρολ, σαν να μην ενδιαφερόταν και τόσο για την απάντηση που θα έδινα στην ερώτησή της στη τελική.
«Λέγονται βιβλία σε περίπτωση που σου διέφυγε, πράγμα λίγο περίεργο από τη στιγμή που αποφάσισες να δουλέψεις σε ένα βιβλιοπωλείο για τις χριστουγεννιάτικες διακοπές» απάντησα και σταύρωσα με τη σειρά μου και εγώ τα χέρια μου μπροστά από το στήθος μου.
Η Κάρολ και εγώ συναντηθήκαμε πρώτη φορά πριν από μερικές μέρες, όταν παρουσιαστήκαμε και οι δύο στην ιδιοκτήτρια του βιβλιοπωλείου ζητώντας δουλειά για τη περίοδο των Χριστουγέννων. Ήταν τόσο οξύμωρο το ότι ένα άτομο σαν την Κάρολ που απεχθανόταν το διάβασμα, ήθελε να πιάσει δουλειά σε ένα βιβλιοπωλείο. Παρ' όλα αυτά, η κυρία Θερβάντες προσέλαβε και τις δυο μας με πολλή χαρά, τονίζοντας ότι θα ήμασταν μια «ενδιαφέρουσα προσθήκη στο προσωπικό του καταστήματος.»
«¡Lo que sea! Η κυρία Θερβάντες μας κάλεσε όλους στην είσοδο για να μάς ανακοινώσει κάτι. Θα είμαι εκεί σε μισό λεπτό, ξεκίνα να πηγαίνεις εσύ» είπε η Κάρολ και έκανε να μπει στη τουαλέτα από την οποία μόλις είχα βγει.
YOU ARE READING
blueming
Short Storyη κάρολ και η βαλεντίνα πιάνουν δουλειά σε ένα χαριτωμένο μικρό βιβλιοπωλείο για τη χριστουγεννιάτικη περίοδο. τι θα γίνει, όμως, όταν η ιδιοκτήτρια ανακηρύξει έναν διαγωνισμό πωλήσεων με χρηματικό έπαθλο για το άτομο που θα πουλήσει τα περισσότερα...