BAKIŞ

49 2 0
                                    

Multimedyadaki Beren.

Okuldan geldiğimde direk odama gidip duş aldım. Aklım hala bana çarpan o çocukta,adını bile bilmiyorum. Neyseki sınıfta bir kız yanına oturmamı teklif etmişti ve bende kabul ettim. Kızın adı Beren. Gerçekten çok iyi bir kız ve çok iyi anlaştık. Bütün gün de okulda birlikte takıldık. Gözüm bana çarpan çocuğu aradı ama bir türlü göremedim, neden bu kadar merak ettiysem. O çocuk ukalanın ve egoistin teki. Facebooka girip eski arkadaşlarımla konuştuktan sonra çok uykum olduğunu fark edip kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım...

Sabah alarmın çalmasıyla kalktım. Tabi bugün lanet okul var ama benim hala çok uykum var. Sonunda yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve formamı giyinip aşağıya indim. Okulun başlamasına 10 dakika kaldığını görünce anneme "anne geç kalıyorum okulda kahvaltı ederim" dedikten sonra evden çıkıp bir taksiye bindim. Zilin çalmasına 2 dakika kala okula gelmiştim. Hemen sınıfa çıktım Beren müzik dinliyordu, beni farkedince hemen kulaklıklarını çıkardı ve içtenlikle gülümsedi. Bende aynı şekilde gülümseyerek "Günaydın" dedim. Berende bana " Günaydın, hadi hemen kantine gidelim kurt gibi açım" dedi. Gülerek kafamla onayladım ve hızlı adımlarla kantine gittik. Kantine geldiğimizde o çocukta ordaydı bir kaç tane erkek ve yanında bir kaç kızla oturuyordu. Beni farkettiginde kafamı başka tarafa doğru çevirdim bu sırada Beren hala kanticiye bişeyler diyordu gerçi şuan onların konuşmalarını dinleyemezdim. 'Acaba bana bakıyor mu?' Düşüncesi beynimde dolaşırken onun olduğu masaya bakmaya karar verdim başımı çevirdiğimde gözlerini başka tarafa çevirmeden bana bakıyordu. BANA. SADECE BANA.

KALP HIRSIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin