~Bevezető~

24 1 0
                                    

(Irói szemszög)

~Hol is kezdjem, ja igen megvan. Valahol élt két ember egymásról mit sem tudva. Az egyik híres zongorista volt, egy nagyon drága étteremben, ahova csak a gazdagok jártak. A másik pedig egy szegény családból származó falusi diák. Mindketten egyedül éltek, hisz már elég idősek voltak ahogy, hogy ezt megtegyék. Most biztosan sokan kérdezitek, hogy de hát kik is ők?... vagy már lehet, hogy sok rá is jöttetek.... A zongorista szerepében Min Yoongi . A szegény fiú pedig Jung Hoseok....~

Yoongi már 24 éves. Régen befejezte tanulmányait, hogy tudja támogatni a szüleit. Sokat szenvedett, és sokat is dolgozott, hogy az álmait elérje. És elérte! Ott játszhatott ahol mindig is szeretett volna egy szinpadon. Persze ő jobbra vágyott. De addig messze volt az út. Ki akart tűnni, azonban valami megváltoztatta. És a magába zárkozó félénk fiú megnyilt. Mert azt gondolta, hogy abban akiben annyira megbizott, majd segiteni fog neki, de csak játszadozott az érzéseivel..... Legalábbis ő ezt hitte... de nem igy történt.... "De tudta az összetört sziv is egyszer szeretve volt...."

Jung Hoseok még csak 20 éves volt. Ő csak egyetlen dologra vágyott. Meg tudni, hogy vajon milyen is a szerelem. Tavaly végzett a tánc iskolával, ahol lett egy kedves barátja Park Jimin. Jimin iszonyatosan gazdag volt. Néha Hoseokotel hivta kajálni. Szinte minden idejüket együtt töltötték. Viszont Hobit nem a lányok foglalkoztatták. Jobban szeretett volna egy fiúval együtt lenni, de ezt a legjobb barátja miatt nem tehette. Félt ha elmondja Jiminnek kineveti, és mindenki előtt megalázza. Ezért inkább elnyomta ezeket az érzéseket. Egy napon Hoseok élete is fenekestül felfordult, amikor megismerte a nagy őt. Vagy legalább is azt gondolta, hogy ő lesz az akiért az életét is feláldozná.... Ez azonban egy szempillantás alatt megváltozott...."De tudta, hogy az összetört sziv is egyszer szeretve volt...."

(És most talán valaki azt mondja: Ki hagytad JIMINT!! Nem hagytam ki, még csak most jön de ő nem főszereplő)

Park Jimin...nos ő pontosan annyi idős mint Yoongi. Viszont későn kezdte el az iskolát, igy akkor fejezte mint Hoseok. A szülei nagyon gazdagok, igy általában sokat költhet mindenre. ( most azt érzem a Jimin fanok meg fognak utálni hehe) Jimin kivűl kedvesnek mutatja magát viszont a lelke nem igazán tükrözi ezt vissza. Gyűlöli a melegeket, viszont szeret mások érzéseivel játszani legyen az fiú vagy lány...... 


(Ennyi lenne a bevezető a következő részben találkozunk)

~First Love~ (Yoonseok)Where stories live. Discover now