/ Taehyung szemszöge/
Igazából elgondolkoztam hogy tényleg ha Jungkook-nak tetszem vagy szerelmes belém hogy adjak neki egy esélyt, mert még nem voltam senkivel.
Ő meg biztos volt már kurvákkal vagy másokkal.
De nem akarom hogy ki használjon.
Éppen aludnék este de amikor már majdnem aludtam a telefonom egyfolytában pittyogott.
Hát persze ilyenkor vagyok fontos ember.Jung.kook07
Szia TaehyungJung.kook07
Mindjárt ott vagyok nálad.Jung.kook07
3Jung.kook07
2Jung.kook07
1És kopogtak is , azért nem kicsit ilyedtem meg.
Akkor most tényleg itt van Jungkook?
De miért jött?
Kimentem a szobából és már mentem is a bejárati ajtó-hoz.
Kinyitottam és egy mosolygós Jungkook-al találtam szembe magam.- Szia - köszöntem neki.
- Szia - köszönt vissza.de viszont jött közelebb és átölelt.
Hát ezt meg mi lelte?
Amúgy jól esik az ölelése.
Én is vissza öleltem.
Beinvitáltam a házba és leültünk a kanapéra.- Amúgy bocsi hogy csak az éjszaka közepén jövök és nem is szóltam.
De csak akkor vettem észre mikor már a házad előtt álltam - mondta lehajtott fejjel.- Nem baj - mondtam mosolyogva és rá nézve.
- Rosszkor jöttem? - kérdezte meg.
- Éppen aludtam majdnem , de nem jöttél rosszkor nem mint ha tudtam volna aludni - mondtam neki mosolyogva. Ő is rám nézett és mosolygott.
- Amúgy van egy jó hírem - mondta Jungkook közelebb hajolva.
- Hallgatom - mondtam mosolyogva.
- most jelenleg szüneten vagyok , szóval lessz időnk találkozgatni - mondta mosolyogva.
Ennek a hírnek örültem.- Na örülök neki, és kérdezhetek valamit? - kérdeztem tőle.
- Persze - mondta Jungkook.
- Neked most jelenleg teszik valaki? - kérdeztem tőle, reménykedem hogy én leszek az.
- Igen - mondta boldogan.
- És megtudhatom hogy ki az? - kérdeztem tőle.
- Igazából nagyon egyszerű, hát itt ül mellettem - mondta Jungkook és mégközelebb hajolt.
Már elég közel van.
És megtörtént hogy az ajkait az enyémnek nyomta.
Lassan kezdte el mozgatni mire én sokkoltam ültem ott.
De viszont vissza csókoltam és erre meg belemosolygott a csókba, ez nagyon cuki volt.
És a levegő hiány miatt elváltunk egymástól és össze döntöttük a homlokainkat.És ekkor kopogtak.
Ki lehet az???Odamentem az ajtóhoz és kinyitottam.
- Szia Taehyung - köszönt Jimin.
YOU ARE READING
Csak egy kép / Instagram / Vkook/Taekook/
RandomTaehyung áthivja egy este a haverjait magához. felelsz vagy merszeznek. Taehyung mert,és azt kapta hogy küldjön egy idegen embernek magáról képet. El is küldi. De viszont aki kapta a képet, nem fog leszállni Taehyung ról. De aki kapta a képet ő egy...