/ Taehyung szemszöge/
Ahjjjj nincs semmilyen jó film,az a baj a horrorokkal hogy kiszámítható az összes,nincs egy rendes film se.
Miközben lapozgatom a tv csatornáit megpillantom hogy éppen megy a híradó és az én házam előtt azt a sok embert videózzák és interjúvólják meg. Hát ez csodálatos, küldjétek már el onnan őket ha már egyszer ottvagytok....Riporter: ön miért áll itt ennél a háznál?
Random lány: bent van Taehyung és Jungkook,és mivel együtt vannak várja mindenki hogy jöjjenek ki - mondta a lány mosolyogva és örömtől könnyezve.
Riporter: Hölgyeim és Uraim,ezzel kiderült hogy a híres Jeon Jungkook és Kim Taehyung egy párt alkotnak.
Pedig nem is vagyunk egy pár.....
Dőltem hátra a kanapén tovább hallgatva a híradót.Riporter: Jó napot! Ön mit gondol arról hogy Taehyung és Jungkook együtt vannak?
Random fiú: Igazából gyerekkorom óta ismerem Taehyungot,nem gondoltam volna hogy egy hírességel jön össze,így tovább Taehyung!!!
Erre fel ültem és megnéztem ki az.
Hát nem ismerem,de a csávó szerint gyerekkori barátok vagyunk,hát ha te mondod biztos,de a tököm se tudja ki vagy.Riporter: Meddig tervez itt lenni a ház előtt?
Random csaj: amíg ki nem jönnek kézen fogva - aztán sikította azt hogy Taekook.
Aha,hát arra várhatsz,én éppen Jungkooknál vagyok.
Jajj,de ha erre valahogy rá jön a média ezt is felfogják kapni,uhh anya az nem lesz jó,titokban kell tartani....Riporter: Ma este ennyi lett volna a híradó hölgyeim és uraim,holnap találkozunk jó éjszakát!
Nah végre vége és nem kell nézni,nem is értem miért néztem végig..
- nah találtál valamit? - jött oda Jungkook.
- hát nem igazán,szerintem ne nézzünk semmit csak együk meg a pizzát - néztem rá Jungkookra.
- rendben,ha ezt akarod - indul ki a konyhafelé Jungkook én pedig megyek utána.
- Jó étvágyat - ültem le és elkezdtem enni.
- Neked is - ült le Jungkook is és elkezdett enni.
Miután befejeztük a kajálást én vissza mentem a pizsomámért, Jungkook már el ment fürdeni.
- TAEHYUNG - kiabálja Jungkook.
Ohh mit akarhat....
Oda értem a fürdő elé és kinyitottam résnyire az ajtót.
- Oda adnád a türülközőm? - kuncogott egyet.
- Persze - mentem be háttal hogy ne lássak semmit,és Jungkook csak röhögött.
Aha,nagyon vicces...
Mikor nyújtottam neki háttal a türülközőt berántott maga mellé a fürdőkádba,és így már konkrétan rajta feküdtem.- Egyedül rossz fürdeni, csatlakozz - mosolygott.
- Hát én nem is tudom - nem mertem mozdulni sem.
- jó,ha elengedsz és kiszállhatok a kádból - ütöttem meg a kezét.
Elengedett én pedig kiszálltam.
Hát ez hülye,most tiszta víz vagyok, köszönöm szépen Jeon Jungkook....
YOU ARE READING
Csak egy kép / Instagram / Vkook/Taekook/
RandomTaehyung áthivja egy este a haverjait magához. felelsz vagy merszeznek. Taehyung mert,és azt kapta hogy küldjön egy idegen embernek magáról képet. El is küldi. De viszont aki kapta a képet, nem fog leszállni Taehyung ról. De aki kapta a képet ő egy...