/ Jungkook szemszöge/
Éppen ültünk a kanapén mikor valaki csengetett.
- Kinyitom - álltam fel.
Oda sétáltam az ajtóhoz és a haverom állt az ajtóban.- Cső haver - köszönt Yoongi.
- Csá Tess - köszöntem vissza én is.
Arrébb álltam az ajtóból és már be is jött, egyből láttam rajta hogy kiszemelte magának Jimint.
Jó úton halad.- Sziasztok Min Yoongi vagyok, de Suga nak is lehet hívni - nézett rá Jiminre mosolygva.
- Szia Park Jimin vagyok - mosolygott rá.
- Szia Kim Taehyung vagyok - köszönt Taehyung is, de valami nagyon cukin.
/ Taehyung szemszöge/
Szóval ő lenne Jungkook haverja , Yoongi , össze illenek Jiminnel.
- Na gyere beszélgessünk - fogta meg Jimin kezét Yoongi és el is mentem a konyhába.
Hát ez gyors volt.- Gyorsan megoldotta - jött oda Jungkook mosolyogva.
- Igen - mondtam és is mosolyogva.
- össze illenek mint mi - nézett rám.
- Igen - néztem rá én is, és ekkor megint le futott fejemben az amit mondott „ össze illenek de mi is"
- Várj... - kaptam eszébe.
- Mi?? - néztem rá meglepetten.- Igen jól hallottad - ölelt át szorosan.
Vissza öleltem mert jól esett az ölelése.- Megszomjaztam, gyere menjünk inni - kezdett el húzni a konyhába.
Hát de ott vannak Jiminnék.....
Ahogy be értünk az a látvány fogadott minket hogy Jimin, Yoongi ajkain van rajta.
Na ez gyors volt..- Gyors voltál Yoongi - ment oda Jungkook mosolyogva.
- Hát igen, nem bírtam magammal , mert azok az ajkak - nézett Jimin ajkaira.
- Túl vonzóak - mondta mosolyogva.- Szóval akkor ti már együtt is vagyok? - kérdeztem Jimintől mosolyogva.
- Igen - mondta mosolyogva.
- Ti is már össze jöhetnétek - nézett rám és Jungkookra , Yoongi.
Várj... Mi? Nem..- Hát nem rajtam múlik - nézett Jungkook mosolyogva rám.
- Ezzel a témával még hagyatok - néztem rájuk dühösen.
- Jólvan nem kell itt durcizni - nézett rám Jungkook.
- Majd lesz ami lesz - mondta Yoongi mosolygva.
Hát igen , majd lesz ami lesz....
YOU ARE READING
Csak egy kép / Instagram / Vkook/Taekook/
RandomTaehyung áthivja egy este a haverjait magához. felelsz vagy merszeznek. Taehyung mert,és azt kapta hogy küldjön egy idegen embernek magáról képet. El is küldi. De viszont aki kapta a képet, nem fog leszállni Taehyung ról. De aki kapta a képet ő egy...