Kalp Gözünü Açmak İçin

61 3 0
                                    

Ya Rahmân Esması günde beş vakit namazlarınızdan sonra 2500 kere zikredilir. Yani her gün aksatmadan Allah rızası için namazınızı kılmalısınız. Gün içerisinde 13.000’e tamamlanmalıdır.
Her bir gün sabah namazından sonra, günde 2500 kez Besmele-i Şerif zikredilmelidir.
Her gün 1000 adet Ayetel Kürsi okunmalıdır.
Her gün 1000 adet Fatiha-i Şerif okunmalıdır.
Her gün 1000 adet İhlas-i Şerif okunmalıdır.
Her gün Kaf Suresinin 22. Ayeti 2207 defa okunmalıdır.
Her gün 1153 defa Necm Suresi 58. Ayet okunmalıdır.
13’er bin defa “Ya Basit, Ya Basir, Ya Nur, Ya Batin” zikredilmeli; 7’şer bin defa da “Ya Allamul Guyub, Ya Hayyu Ya Kayyum”
“Lâ ilâhe illa ente subhaneke inni küntü mine’z Zalimin” Bu zikrin sayısı kişinin mertebesine göre fark etmektedir. 400, 700, 1001, 3000, 4000 veya 7000 olarak okunabilir. Yeni başlayan birisi için 400 sayısı yeterli olacaktır. Bu zikir Enbiya Suresinin 87. Ayetidir.
Günlük olarak bunları zikreden kişinin kalp gözü açılacaktır. Eğer ruhanilerin sesi de duyulmak isteniyorsa ki bu işin fıtratında bu da vardır: Günde 13.000’er defa “Ya Habir, Ya Semi’u”

Nelere Dikkat Etmek Gerekir?

Belirtelim ki, kalp gözünüzün açılması, kalbinizin temizliği ile orantılıdır ve ancak Allah isterse olur. Herkese nasip olmaz. Bu zikirleri muhakkak gecenin karanlık vaktinde, karanlık bir odada, kıbleye dönük olarak yapmanız gerekir. Başınıza sivri, huni gibi bir örtü örtmeniz, enerjinizi yükseltmeniz açısından tavsiye edilir. Önerimiz, yanınızda bir hocanızın olmasıdır.

Kalp gözü açmak uzun ve zor bir süreçtir. Sabır gerekir ve gerçekten iradesine güvenmeyen kişilerin bu işe girişmemesi gerekmektedir. Zira tehlikelidir. Şunu da unutmayın ki, İslamiyet’ten ayrılmayan ve tüm hayatını İslam şartlarına göre yaşayan insanların zaten kalpleri açılacaktır.

HavvasulhabirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin