Przybył Lumino na swym piekielnym koniu .
-Ech no cóż to chyba tu . Pentagram City, jedno z najlepszych mia.... Imp city no cóż widocznie jacyś debile bawili się znakami i skręciłem akurat tu . Kurwa muszę przestać mówić do siebie . Well czas zapalić . *sięga do torby * No tak dwa papierosy , plus jest taki że przyjechałem tu ze sporymi zasobami pieniędzy z pracy płatnego mordercy . Ale i tak muszę zacząć zarabiać . Well , rozejrzę się po mieście , może znajdę coś ciekawego . WIO !
Po chwili jazdy zobaczył "burdel".
Burdello Bum bum .... nie no Kurwa muszę skończyć walić sucharami i pierdolić do siebie . Mniejsza, idąc tokiem dwudziestolecia to na pewno dowiem się tam wielu ciekawych informacji .
Tak więc wszedł do środka .
-Poza dymem , stadami ścierw, wyrzutków oraz dievek nie ma tu nic ciekawego .
Nagle na "scenę" wyszedł jakiś zjeb i zaczął drzeć pizdę do mikrofonu
Uwaga teraz wystąpią przed wami wasze ulubienice a pote...
Tu Magne się wyłączył , miast słuchać zajął miejsce przy stoliku . Po chwili na scenę wyszły dwie demonice i zaczęły śpiew .
*myśli*Ech dobra posłucham i pójdę do Alfonzo całego tego biznesu .
No wreszcie . Jedno muszę przyznać nawet spoko śpiewają .
Kiedy piosenka się skończyła ten wstał i poszedł do najwyższego "apartamentu" . Znajdował się teraz w gabinecie "władcy" tego "biznesu" .
Valentino- Dobry , rozumiem że pan na spotkanie ? Którą i za il...
Lumi- Nie przyszedłem na spotkanie z nimi Val , tylko z tobą .
Valentino- Acha , wie pan że będzie to dużo kosztować ?
Lumi- Japier*dole .... Jestem tu po informacje .
Val- Co ?
***Skip time***
Po rozmowie Lumino poszedł do agencji którą polecił mu Val . W bloku na piętrze w starym biurze spotkał pewnego demona .
Blitzo- Dzień Dobry .
Lumi- Dobry pan Blitzo.
Blitzo- O jest nieme , ale tak to ja . Kogo mamy zabić ?
Lumi- Jestem by się zatrudnić .
Blitzo- ... Achaa ? Jak pan się nazywa i co pan umie ?
Lumi - Lumineusz Magne . A umiem to ...*pstryka palcami*
Nagle w biurze pojawił się portal , Blitzo wyjżał przez niego i powiedział " Kurwa chłopie masz tę pracę"
**********************************Skip Time**********************************
Wreszcie przyjechał do Pentagram CIty . Najpierw Lumi kręcił się po mieście aż wreszcie zobaczył wystawę Telewizorów , akurat leciały Wiadomości i Reportaż o " Happy Hotel " .
-*myśli* Hym koncept świerzy , raczej nie wypali ale wciąż mam w tym interes.
Po skończonym rozmyślaniu Spojrzał na prawo i zobaczył Alastora . Wszyskie wspomnienia wróciły .
-*myśli* CO DO KURWY ?! Nie sądziłem że nawet w piekle będę się z nim urzerać *patrzy na Ala * . Chyba mnie nie zauważył .
Tak więc Lumin ewakuował się z tam tond jak najszybciej . Pojechał do Hotelu . Po drodze zobaczył jednak wielki sterowiec Nad miastem .
***********************************************************************************
CZYTASZ
W Pogoni Za Szczęściem [Hazbin Hotel]
FanfictionFanfik do Hazbin Hotel, a raczej kilka związanych ze sobą historii. Przy okazji trochę szersze spojrzenie na piekło.