Έχει περάσει μία εβδομάδα από το περιστατικό στις τουαλέτες και μέχρι στιγμής όλα κυλούν κανονικά.
Ο Νικήτας μένει μαζί με την αδελφή του και προσπαθεί να περάσει όσο περισσότερο χρόνο μπορεί μαζί της για να την γνωρίσει. Όλα αυτά τα χρόνια που έχασαν θέλει να τα αναπληρώσει. Σε αυτό το σπίτι βρήκε την αγάπη που έψαχνε εδώ και πολλά χρόνια. Κανείς εκτός από την μητέρα του δεν ένοιωθε ότι τον αγαπάει ανιδιοτελώς. Μπορεί ο Στάθης να ήταν σαν αδελφός του αλλά αυτό το σαν κάνει μεγάλη διαφορά. Στα μάτια της Αναστασία και του Ηλία βρήκε την οικογένεια του.
Ο Στάθης και η Αναστασία τα πάνε πολύ καλά. Βγαίνουνε συχνά έξω και αποκτούν όμορφες αναμνήσεις. Κανείς δεν μπορεί πλέον να μπει ανάμεσα τους. Πλέον και οι δύο είναι σίγουροι για τον άλλο και υπάρχει αμοιβαία εμπιστοσύνη.
Η Ελένη με τον Βασίλη κάνουν πράγματα που θα έκανε ένα κανονικό ζευγάρι. Μπορεί να μην έχουν προχωρήσει ακόμα αλλά όσες φορές έχουν βγει, έχουν περάσει υπέροχα. Είναι κοινή απόφαση και των δύο να προχωρήσουν με μικρά βήματα την σχέση τους. Θέλουν να βεβαιωθούν ότι δεν θα επηρεαστούν από κανέναν από το παρελθόν. Η Ελένη έχει μείνει αρκετές φορές στο σπίτι του Βασίλη αλλά και για τους δύο ήταν αρκετή η αγκαλιά του αλλού.
Η Κατερίνα συνέχιζε να μιλάει κανονικά με τα παιδιά σαν να μην έχει συμβεί τίποτα. Τα παιδιά της έδειξαν και την φωτογραφία που ήταν μωρά οπότε δεν μπορεί να τους βγάλει ψεύτες. Δεν είναι κακός χαρακτήρας απλά έχει μεγαλώσει χωρίς να της λείψει τίποτα παρά μόνο η προσοχή των γονιών της. Και οι δύο δούλευαν και δουλεύουν πολλές ώρες για να φτιάξουν μία περιουσία και ξέχασαν να ασχοληθούν με τη σημαντικότερη περιουσία τους, την κόρη τους. Έτσι και η Κατερίνα έμαθε να μην έχει δίπλα της τους γονείς της αλλά άπειρα παιχνίδια, ρούχα, παπούτσια και ότι άλλο μπορεί κανείς να φανταστεί. Οπότε δεν έχει μάθει να μην είναι το επίκεντρο του σπιτιού, της παρέας και γενικά δεν θέλει να είναι στην αφάνεια. Η απουσία των γονιών της είναι και ο κύριος λόγο που δεν θέλει η ίδια να κάνει παιδιά.
Σάββατο βράδυ και η παρέα αποφάσισε να βγει να διασκεδάσει. Πήγαν στο ίδιο κλαμπ με την προηγούμενη φορά. Παρήγγειλαν τα ποτά τους και άρχισαν να χορεύουν. Η Ελένη τράβηξε τον Βασίλη και άρχισαν να κουνάνε τα κορμιά τους στον ρυθμό της μουσικής. Το ίδιο προσπάθησε να κάνει και ο Στάθης με την Αναστασία αλλά δεν τα κατάφερε. Δεν είχε χορέψει ποτέ μπροστά σε τόσο πολύ κόσμο και λογικό ήταν να ντρεπόταν και να νιώθει άβολα. Με πολύ κόπο από την μεριά του Στάθη αλλά και του Νικήτα είπε να αφήσει πίσω την ντροπή και να πάει να χορέψει με το αγόρι της. Λίγα λεπτά αργότερα δίπλα τους εμφανίστηκε και ο Νικήτας με μία καστανομάλλα κοπέλα.
YOU ARE READING
ΟΙ 6 ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Romance6 ήρωες. 6 φοιτητές. 3 άντρες και 3 γυναίκες 1 ιστορία Κάποιοι θα ερωτευτούν, κάποιοι θα αγαπηθούν, κάποιοι θα πονέσουν και κάποιοι θα πληγωθούν. Όλα στη ζωή τους θα γίνουν άνω κάτω.