Ήταν μεσημέρι και ο Βασίλης, η Κατερίνα, η Αναστασία και ο Στάθης καθόντουσαν στην τραπεζαρία της σχολής και τρώγανε το φαγητό που είχε εκείνη την ημέρα. Ο Στάθης ένοιωσε την ανάγκη να τους πει ότι χώρισαν με την Κατερίνα και ότι πλέον ήταν και οι δύο ελεύθεροι. Έτσι και έγινε.
Μόλις το άκουσαν αυτό όλοι ξαφνιάστηκαν.
Η Κατερίνα δεν περίμενε ότι θα το έλεγε χωρίς να είναι μπροστά ο κολλητός του και η αδελφή του και η αλήθεια ήταν ότι δεν ήθελε να το αποκαλύψουν ακόμα.
Ο Βασίλης νόμιζε ότι αυτό δεν θα γινόταν ποτέ και πόσο μάλλον να είναι και κοινή τους απόφαση. Ήξερε ότι η Κατερίνα ήθελε να χωρίσουν αλλά δεν πίστευε ότι θα γινόταν και θα ήταν και ο Στάθης σύμφωνος σε αυτό.
Η μικρή της παρέας ένοιωσε σαν να της δινόταν μία ευκαιρία αλλά έπεισε τον εαυτό της ότι δεν θα γυρνούσε πότε κάποιος σαν τον Στάθη να την κοιτούσε με αυτή την εμφάνιση.
Μπορεί η Αναστασία και ο Βασίλης να χάρηκαν με αυτή την απόφαση του πρώην ζευγαριού αλλά κανένας από τους δύο δεν το έδειξε για να μην φανερώσουν τα αισθήματα τους.
Μόλις τελείωσαν το φαγητό η Αναστασία ζήτησε από την Κατερίνα να πάνε μία βόλτα να μιλήσουν. Ήταν αποφασισμένη να της ζητήσει τη βοήθεια της. Δεν της άρεσε ο εαυτός της και τώρα είχε έναν παραπάνω λόγω να θέλει να αλλάξει. Η Κατερίνα ήταν η τέλεια επιλογή αφού ήταν τόσο μοντέρνα και είχε απίστευτο στιλ.
<Κατερίνα μου, θέλω να σου ζητήσω μία μεγάλη χάρη.> της είπε ευγενικά και εκείνη της έκανε νόημα να συνεχίσει. <Να... έχεις φοβερό γούστο στα ρούχα, τα μαλλιά και γενικά είσαι πανέμορφη. Και για αυτό θα ήθελα να ζητήσω τη βοήθεια σου για να αλλάξω και εγώ το στιλ μου. Δεν θέλω να κυκλοφορώ άλλο με φόρμες και φαρδιά μπλουζάκια.> της είπε η Αναστασία και περίμενε με πολύ αγωνία την απάντηση της.
<Φυσικά και θα σε βοηθήσω. Νομίζω ότι βρήκες την κατάλληλη για αυτή τη δουλειά. Λατρεύω τα ψώνια. Λοιπόν, αύριο μετά τη σχολή φύγαμε για το εμπορικό.> είπε η Κατερίνα με ενθουσιασμό κάνοντας την Αναστασία να την αγκαλιάσει από τη χαρά της.
Όσο τα κορίτσια μίλαγαν για την αλλαγή της Αναστασίας, ο Βασίλης με τον Στάθη συζητούσαν για διάφορα θέματα στην καφετέρια. Ο Στάθης του είπε για την κατάσταση της αδελφής του και πραγματικά ο Βασίλης στεναχωρήθηκε πολύ. Δεν ήξερε τον λόγο που ήταν σε τόσο άσχημη ψυχολογική κατάσταση η Ελένη και ούτε φυσικά μπορούσε να τον φανταστεί.
YOU ARE READING
ΟΙ 6 ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Romance6 ήρωες. 6 φοιτητές. 3 άντρες και 3 γυναίκες 1 ιστορία Κάποιοι θα ερωτευτούν, κάποιοι θα αγαπηθούν, κάποιοι θα πονέσουν και κάποιοι θα πληγωθούν. Όλα στη ζωή τους θα γίνουν άνω κάτω.