Κεφάλαιο 16

335 61 35
                                    

Για τους υπόλοιπους η βραδιά πέρασε όμορφα. Ο Στάθης όμως δεν κάθισε για πολύ ώρα ακόμη στο κλαμπ και αφού η αδελφή του θα πήγαινε στον Βασίλη, πήρε το αυτοκίνητο του και έφυγε.

Κατά τη μία η Ελένη και ο Βασίλης έφυγαν και πήγαν στο σπίτι του τελευταίου. Είχαν πιει αρκετά αλλά όχι σε σημείο να μην ξέρουν τι κάνουν. 

Έφτασαν στο σπίτι, μπήκαν γελώντας μέσα και κάθισαν αγκαλιά στον καναπέ. Δεν μίλαγαν αλλά στα πρόσωπα και των δύο ήταν ζωγραφισμένο ένα χαμόγελο. Κάποια στιγμή η Ελένη γυρίζει και τον φιλάει. Ο Βασίλης ανταποδίδει αμέσως και βαθαίνει το φιλί τους.

Η ατμόσφαιρα ήταν γεμάτη πάθος και έρωτα. Η Ελένη, χωρίς να διακόψει το φιλί τους, σηκώνεται και κάθεται πάνω στα πόδια του Βασίλης. Τα στήθη τους ακουμπάνε μεταξύ τους. Η κοπέλα μπορεί να νιώσει τον ερεθισμό του και σταματάει το φιλί τους.

<Βασίλη, θέλω να ξέρεις ότι είσαι ένας πολύ όμορφος και υπέροχος άνθρωπος. Μου έχεις συμπεριφερθεί σαν πριγκίπισσα. Και σε ευχαριστώ για αυτό.> του είπε κοιτώντας τον μέσα στα μάτια. Ήθελε να καταλάβει ο Βασίλης ότι ό,τι έλεγε το εννοεί.

<Με χωρίζεις;> την ρώτησε για αστείο αλλά μέσα του φοβόταν μην είναι αλήθεια. Είχε αρχίσει να τρέφει δυνατά και αληθινά συναισθήματα για την κοπέλα του και δεν ήθελε να την χάσει τώρα που την βρήκε.  

Η Ελένη γέλασε και έπιασε τρυφερά τα μάγουλα του για να την κοιτάει και αυτός.

<Όχι χαζούλη μου.> τον καθησύχασε. <Αυτό που θέλω να σου πω είναι ότι είμαι ερωτευμένη μαζί σου.> του ανακοίνωσε με ένα μεγάλο χαμόγελο.

Ο Βασίλης μόλις άκουσε αυτά τα λόγια δεν μπορούσε να κρύψει την χαρά του. Της έπιασε την μέση και την κόλλησε πάνω του. Χωρίς να χάσει άλλο χρόνο επιτέθηκε στα χείλη της. Ήταν ένα φιλί που της επιβεβαίωνε ότι και αυτός νοιώθει το ίδιο.

<Αγάπη μου!> της είπε ανάμεσα στο φιλί. <Και εγώ είμαι ερωτευμένος μαζί σου. Μόνο μαζί σου!> της τόνισε και την γέμισε με φιλιά.

Η ευτυχία φαινόταν και μάτια τους. Και οι δύο βρήκαν αυτό που έψαχναν και δεν ήταν διατεθειμένοι να το χάσουν.

Ο Βασίλης άφησε το στόμα της και κατευθύνθηκε στον λαιμό της. Ήθελε να της κάνει σημάδια για να ξέρουν όλοι ότι είναι δικιά του. Πότε ξανά δεν ήταν τόσο κτητικός στις σχέσεις του αλλά δεν μπορούσε να φανταστεί την Ελένη με άλλον. Η Ελένη γύρισε το κεφάλι της για να τον διευκολύνει. Του αφαίρεσε την μπλούζα και θαύμασε το γυμνασμένο του σώμα.

ΟΙ 6 ΦΟΙΤΗΤΕΣWhere stories live. Discover now