Medya Arda Erbaş
Keyifli okumalar💚Sabah oldu uyandım duşa girdim ve hazırlandım. Siyah crop ve gri eşofman altı giymiştim. Aslında crop giymeyi severdim ama asirden çok fazla korkuyordum ve sinirlenmesini istemiyordum. Bunları düşünmeyi bırakıp salona geçtim manarolaya mamasını verdikten sonra evden anahtarımı ve okul çantamı alıp çıktım. Arabama bindim okula gittim, güzel bi şekilde arabamı park etmiştim asirin arabasının yanına :) .
Derin nefes aldım ve okul bahçesinden içeri girdim bahçede asirlerin gurubu bankta oturuyordu onun karşısındaki bankta ise bizim kızlar. Dikkat çekmemeye çalışıp bizim kızların yanına gittim.
Duru" Günaydın sarı meleğim" dedi "Günaydın çatlak" dedim ve güldüm diğer kızlarlada günaydınlaştık ve sohbete başladık . Ben tam neşeli neşeli konuşurken duru "Eee sarı meleğim asir sinirle buraya geliyor haberin olsun" " Ne?!" Dedim heycanla. Arkamı döndüm asir dibimdeydi sinirliydi.
Üstüme hırka giydirdi mi gibi kokuyordu
"Okulun içine gir" dedi sakinleşmeye çalışarak beraber okulun içine ilerledik ve okul kapısından içeri girdik. Kolumu sinirle tuttu ve beni boş bi sınıfa resmen sürükledi . Bunu yaparken aynı zamanda bileğimi morartacak şekilde sıkıyordu ve canım çok fazla acıyordu. Gözlerim dolmuştu.Sonunda beni sinir ile sınıfa soktuğunda beni sertçe duvara yasladı dolu gözler ile baktım ona
" Ne bu üstündeki ben sana demedim mi kısa giymeyeceksin siktiğimin yetinde beni götüne takmıyor musun?! "Gözlerimden yaşlar akmaya başladı
"Asir ben özür dilerim ama bileğim çok acıyor "
Dedim ve ağızımdan istemsizce hıçkırık döküldü büyük ihtimalle beyaz tenli olduğum için kolum moraracaktı.Asir hızla elini çekti be bileğime baktık evet morarmaya başlıyordu ağlamaya devam ettim hıçkırarak.
"Bebeğim ben isteyerek yapmadım ağlama" dedi ve acı ile yüzünü buruşturdu
"Ağlama güzelim, ağlama "
Kafamı olumlu anlamda salladım konuşamayacağımı bildiğim için asir birden bana sarıldı kolarımı boyununa doladım ve bende sarıldım asir tek eli ile sakinleşmem için saçlarımı okşuyordu bi yandanda ağlama güzelim diye fısıldıyordu.15 dakika sonra ağlamam bitti ve sakinleştim asirden ayrıldım ve yüzüne baktım ellerini yanağıma koydu ve baş parmakları ile okşadı "Özür dilerim" dedi şu an kalbim sıkışıyor gibiydi "Ben özür dilerim. " dedim ve birlikte bahçeye çıktık ben kızların yanına gittim o da kendi gurubuna gitti.
Duru bana baktı "Sen ağladın mı sarı meleğim ? "
"Hayır hadi fotoğraf paylaşalım."
Dedim ve konuyu kapattık...@Doranız gönderi paylaştı
Evet en kısalarıyım✌🏻
Wq.Duru : Kıyamam bücür😥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Dalgası
Teen FictionBen ona aittim Bedenim ruhum kalbim dudaklarım saçlarım gözlerim ben büsbütünümle ona aittim