Telefonumdaki müziği değişip metrodan çıktım okulum evime bi hayli uzaktı metro ile gitmek zorundaydım. Metrodan çıktığımda 15 dakika sonra okulun önündeydim. Yanımdada siyah bi araba durdu arabadan benden büyük bi çocuk indi. Bana kısa bi bakış atıp okula girdi bende onun ardından girdim. Ve müdür odasına gitmeliydim bankta oturmuş gözlüklü bi kızın yanına gittim ve ona sordum
"Selam ben bu okulda yeniyimde müdürün odasını bilmiyorum yani tarif eder-"
"Sen şu yeni kız mısın?" Dedi heyecanla ellerini çırparken olumlu anlamda kafamı salladım.
"Gel ben seni götüreyim"dedi ve onu takip etmeye başladım. Müdürün odasına geldiğimizde kıza teşekkür ettim ve yanımdan ayrıldı. Müdüre sınıfımı sordum 11/ a olduğunu öğrendim ve odadan çıktım. Sınıfıma doğru ilerledim erkendi saat çok kimse yoktur diye sınıfa girdim. Söyle bi göz gezdirdiğimde sabahki çocuğu görmem ile şoka girdim yanında 4 tane erkek arkadaşı vardı ve birden bana baktılar kafamla selam verip rastgele bi yere oturdum ama bana baktıklarını tahmin ediyorum. 5 dakika sonra sınıfı gülme sesi kapladı ve içlerinden bir yanıma geldi masamın üstüne oturdu. "Selam güzellik arda ben saçların doğal sarı mı?" Saçlarıma baktım ve konuştum "Evet" hmm diye mırıldandı gözlerime baktı "Gözler lens mi ?" "Hayır"
"Çok güzel mavi mavi sana maviş diyeceğim."
Ben şaşkınlıkla ona bakarken sabah ki çocuk hafif güldü ve olumsuz anlamda kafasını salladı
"Uğraşma arda" "Sende hep eğlencemi boz zaten asir" Asir adı Asir . Bu arada arda bana döndü ve konuştu "Adın ne bu arada" "Dora"
Gülümsedi ve konuştu "Güzel isimmiş " "Teşekkür ederim". Asir telefonuna baktı ve konuştu "Arda acil gidiyoruz " bi bakıştılar ve arda kafasını salladı bana görüşürüz dedi asir yüzüme bile bakmadı ve gittiler. Onlar tam çıkacak duru sınıfa sarı meleğim diye bağırarak girdi yerim ben bu kızı ya.Saat (15.00) Beden Dersi
Bacaklarıma çarpıp geriye giden topu almaya gittim voleybol oynuyorduk ve karşıdaki bi erkek topu bacaklarıma atıp duruyordu.
Sonra salona asirler girdi sonunda. Ve yanımızdaki oturma yerlerine oturup bizi izlemeye başladılar stres oldum resmen be.
Oynarken top yine o erkeğe geldi ve yine bacaklarıma attı bende topu alıp onun suratına attım " Pis sapık " diye bağırdım tam salondan çıkacağım çocuk kolumu tuttu "Bırak beni!" Dedim ama bırakmadı çocuğu itmeye çalışırken birden bıraktı ama kendi rızası ile değil asir sayesinde asirde çocuğa bi bakış attı "Bırak demişti " dedi çocuk korkarak kaçtı.
Bende teşekkür ettim ve evime gittim.Beğenirseniz devam edecek şimdilik biraz kısa olsada idare eder ;)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Dalgası
Teen FictionBen ona aittim Bedenim ruhum kalbim dudaklarım saçlarım gözlerim ben büsbütünümle ona aittim