Geldik en sevdiğim üye Lisa'ya.
*Asıl ismi Lalisa Manoban olmakla birlikte Pranpriya Manoban olarak da geçer. Pranpriya kelimesi Tayca'da "övülen kişi" anlamına geliyor.
*Ana dansçı, rapçi, alt vokal ve maknae (en küçük üye)dir.
*27 Mart 1997 Tayland doğumlu.
*Lisa'nın hiç kardeşi yok. (tek çocuk)
*Boyu 1.67 m'dir.
*Üvey babası dünyaca ünlü bir şef.
*Lisa, YG Tayland 2010 seçmelerinden geçen tek kişidir.
*YG Entertainment'te yer alan ilk yabancı idoldür.
*Nonagon, Penshoppe, Moonshot markalarının yüzüdür.
*2019 Ocak'ta lüks moda markası Celine tarafından ilham perisi seçildi.
*Mart 2019'da AIS Thailand ile sözleşme imzalayarak AIS'in temsilcisi haline geldi. Aynı yılın Mayıs ayında Samsung Galaxy S10'un promosyanları için seçildi.
*Temmuz 2020'de ise Bvlgari'nin Kore elçisi oldu. Çin'de Zhenguoli, Downy, Brawl Stars ve telefon markası Vivo için marka sözcüsü seçildi.
*Lisa'nın 2020 Eylül'de Celine markasının Global Elçisi olduğu açıklandı.
*Instagram hesabı lalalalisa_m dir.
*Lisa; Korece, İngilizce, Japonca, Tayca ve Çince konuşabiliyor ve grupta en çok dil bilen odur.
*Lalice, Laliz, Pokpak gibi bir çok takma ismi vardır.
*Tüm üyelere ve şirketteki personele göre Lisa, sahnede başka gerçek hayatta ise bambaşka biri.
*Grup üyeleri onun sahne dışında daha eğlenceli ve yaramaz biri olduğunu söylüyorlar.
*Lisa, tüm üyeler tarafından grubun en iyi "aegyo" yapanı seçildi. (Mimik)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACKPINK
Non-FictionBLACKPINK grubunu çok seviyorum ve belki bu kitap vesilesiyle bu efsane grubu siz de seversiniz. Ön yargılı olma ve dene Bu arada favorim Lisa.