ڤۆت!!!!!!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جۆنگکوک لەسەر قەلەوێرەی نەخۆشخانە پاڵکەوتووەو بێهۆشە....لەبەردەم ژوورەکەی دوو پاسەوان وەستاون کە لەلایەن هۆسۆکەوە دانراون بۆ پارێزگاری لێی....دەرگای ژوورەکەی جۆنگکوک کرایەوە و کەسێک بە جلی پزیشکی هاتە ژوورەوە..
سەیری بارودۆخی جۆنگکووکی کرد کە چۆن سەری و قاچی پێچراوەتەوە...برینی بچوک لەسەر ڕوومەتی و ڕوخساری هەبوو....تیشکی خۆری ئێوارە لە پەنجەرە گەورەکەوە دەهاتە ژوورەوە و کەشێکی هێمنی دروست کردبوو....
بە هەنگاوی هێواش لە جۆنگکوک نزیک بوویەوە و سەیری ڕوخسارە پاک و هێمنەکەی کرد...
£: ~ نچ نچ نچ....دەزانی زۆر قۆزیشی...بەداخەوەم بۆ ڕوخسار و جەستە هۆتەکەت!!
دەستی به ڕومەتە بریندارەکەی داهێنا و تا گەیشتە لای چاوەکانی.....بە دەستی چاوەکانی داپۆشی و لێوی لە گوێی نزیک کردەوە
£: ~ جیۆن جۆنگکووک!!!!گوێت لێمە وایە؟؟!( خەندەی کرد) دڵنیام!!!!
جۆنگکووک نێوچەوانی گرژ کرد و لێوی لەیەک کردەوە تا هەناسەدانی ڕێک بخات....هەستی بە قورسایی سەر چاوەکانی کرد و نەیدەتوانی بیانکاتەوە
£: ~ سەر لەبەیانی ئەمڕۆ.....دزێک هات بۆ ماڵەکەت و برینداری کردی!!.......تۆ..کەست نەبینیووە...وە....گەر بەپێی قسەکانم ڕەفتار نەکەیت....ئەوا.....ژیانێکی شایستە بە هەڵەکەت چاوەڕێت دەکات
جۆنگکووک بەتەواوی تێگەیشت....هەڕەشە!!!!!
هەوڵی دەدا دەستی بەرز بکاتەوە....ڕاستەوخۆ دەستێک توند گرتی
جۆنگکووک; ~ لاساری مەکە!!!
جۆنگکووک هەناسەدانی توند بوو و چاوەکانی توند داخست...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#_جیمین_#
خەریکی خواردنەوەی ئاوەکەم بووم کاتێک بۆ جاری دووەم ویستم قومێک بخۆمەوە تێبینی خوێنم کرد لە لێواری پەرداخەکەم....خێرا دەستم بۆ کلێنس برد و دەمم سڕیەوە.
هۆسۆک; ~ چی بوو؟
جیمین; ~ هیچ شتێک....پێویستم بە دەستشۆرە
هەڵسام و کافێکەم جێهێشت....هەرکە گەیشتمە دەست شۆرەکە خێرا ئاوەکەم کردەوە و ناو دەمم پاک کردەوە....
پشتی ملم و قژم تەڕ کرد و دەستم پێدا دەهێنا.....بەم شێوەیە نابێت!!....من چیمە؟....پێویستە پشکنین بکەم...
YOU ARE READING
≬ HASHIMA 2 ≬ MOTS {BTS} ✔
Action#وەرزیـــــــــــــــــــ دووەمـــــــــــــــــــــــ!!!! نەخشەی ڕۆح...... کوڕانی مەرگ چەند ساڵێکی ئاسوودەیان بەڕێکرد بەر لە گەشتێک کە بە مەبەستی ئارامی دەروونی ڕوویان تێی کرد.. بەڵام چارەنووس دووبارە هەڵسا بە ئاڵۆزکردنی ژیانی ئەم گەنجانە! نەخشەکە...