#vampire_prince .🧏♂️❤🧛♂️..............
#ආදර_වැස්සේ_පළමු_කොටස......💗 1
____________________________________________
"සකුරා සකුරා ...😠.........................."ම්ම්ම්ම් හ්ම්ම් ...........🥱🥱................
"දැන් 😤 මම එන්නද ඔතනට .......
"හ්ම්ම්ම් 😣 හරි මම නැගිට්ට අම්මේ ....
"අනේ 👱♀️👱♀️ මන් දන්නේ නැ මේ කෙල්ලට මොන යකෙක් වැහිලා ද කියලා.... රෑ එළිවෙනකම් අර හැරී ද මොකාද එකාගේ සින්දු අහනවා😡 . උදේට සොම්බි වගේ.🤣 ඇ? මෙලෝ වැඩක් කරන්නේ නැ. ..............................................
"හා හා දැන් 🧔🧔 අම්මලා දුවලා මට යන්න පරක්කු වෙනවා දැන් .............
"එක්මනට 👧👧 ලෑස්ති වෙලා එන්නම් අප්පච්චි මම ...........
සකුරා 👩👩👩 වයස අවුරුදු දහසය සම්පුර්ණ උන හිරිමල් සිගිත්තියක්🤗🤗. උසස් පාසලේ ඉගනගන්න කෙල්ලගේ එකම හීනේ 🤭 තමයි එයාගේ සුපිරි තරුව හැරී ජෝන්ස් නම් කේ පොප් තරුව හම්බෙන 🥰 එක.
හැරි ජෝන්ස් බ්රිටිෂ් සම්බවයක් තියන කේ පොප් තරුවක්. ඔහු ගායනය , රංගනය , නිරුපන 👌අංශ වලින් දැවැන්ත ප්රසිද්දියක් ලබා සිටින කඩවසම් සරාගී 🙋♂️👨🕺🕺කොල්ලෙක්. ඔහුට ආදරේ කරන ෆෑන් ස් ලා ගොඩක් ඉන්නවා. විශේෂයෙන් 😘😘 ගැනු ළමයි මෙයාට ගොඩක් කැමති...............................
සකුරා හරිම දගකාර යුවතියක්😉. මුරණ්ඩු කට කාර කෙල්ල ට සුරූපී රුවක් තිබුනත් ඇය ටිකක් කොටයි. කෙල්ල නසරානී විදියට තමයි 😁😁ඉන්නේ. ඕනේ වලියකට 🤣 රෙඩි. හැබැයි අහිංසක කෙල්ලෙක්..
"සකුරා දු මම ලෑස්ති කො යමූ පරක්කු වෙනවා.............
"අනේ අම්මේ 😒😒😒 කොන්ඩේ ඔහොම දාන්න එපා මම දැන් ලොකු යි අනේ ඔහොම කැතයි........................................................
"පැහිල 😏😏 වැඩි මෙකී නම් අයියෝ අහ්හ්.................................
"දැන් කන්නේ නැද්ද.............................
"අපි කොලේජ් එකෙන් කන්නම් සේරි.
එහෙම කියපු මින් හියෝක් තම දියණිය එක්ක පිට වෙනවා පාසලට . මින් හියෝක් සකුරා ගේ 🧔👨🎓 පාසලේම ආචාර්ය කෙනෙක්.
YOU ARE READING
vampire prince (sinhala fan fiction)
Vampirවැම්පැයර් 🧛♂️ කෙනෙක් බව ලොවට සගවා😲 සිහින තරුවක වූ🕺 සුපිරි වැම්පැයර් කොල්ලගේ ජිවිතේ ට 😘💐💐🌨🌧 ආදරේ ❤ මල් වැස්සේ 🙋♀️ දෙව් දුව වැඩිය ආදරේ 💏💏 ලෙයින් ලියවුනු මේ සුන්දර හිරිමල් හිත අවුස්සන ආදරේ මු...