☆Boldog Karácsonyt☆

908 110 44
                                    

Üdvözlök minden imádnivaló olvasómat, ezután a "laza" szünet után! 😁 Őszintén kíváncsi vagyok hogy mennyien maradtatok még itt... Ez a rész persze nem arra készült hogy magyarázkodjak és esedezzek, ne aggódjatok, akiket érdekelnek a részletek, azok a faliújságomon megtalálhatják a hosszú indoklásomat. ^^ Ugyan nem sikerült pont Karácsonyra érkeznem, de remélem még mindig meg van egy-két emberben a hangulat! 😇 Remélem a helyzet ellenére is jól szórakoztatok.

Ez a rész bizonyos okokból a különkiadással egybe folyik, amit most kivételesen – a nagy hely igényből adódóan – nem rajzolt formában fog megjelenni. Gondolom ez közel sem lesz olyan szórakoztató, de igyekeztem minél kényelmesebben kialakítani így is. 😌 Nem tudtam sajnos az összes kérdést betömöríteni, így akiket teljesen kihagytam, azoktól bocsánatot kérek, azonban most próbáltam a legérdekesebbeket beválogatni. Elő fog fordulni, hogy egy kérdést több ember is feltett más-más megfogalmazással, őket is próbáltam nem kifelejteni, és megjelölni. (Természetesen mint mindig, akit kihagytam az nyugodtan jelezze! ^^)

Annak érdekében, hogy ne keljen az én bazi hosszú szövegeimet végig olvasni, a tömör válász részeket dőlten, és kiemelve megtaláljátok a sorokban. ^^* Nagyon köszönöm mindenkinek akik kommenteltek és vote-oltak, rengetegen bátorítottak, és dícsérték az előzö részem rajzát! Komolyan már a könnyeimmel küszködtem a végére... :'3

Na de ennyit elég a rizsából, és jó szórakozást kívánok~


.
.

Hogyan kapsz ihletet a rajzoláshoz? Sakura-chan__ /Honnan inspirálódsz a rajzaidhoz?  darkmoongirl0304/Mi alapján tervezed meg a munkádat, és mennyi idő mire a fejben megvázolt képi illusztráció egybeáll? @PYRO-D

PINTEREST, Instagram, és Youtube. Az Instagram hozza meg a kedvem a rajzoláshoz, a Pinterest segítségével kutatok, hogy pontosan mit is szeretnék kihozni belőle, és Youtube-on nézek pár videót, hogy hogyan hozzam ki belőle a maximumot. És sajnos egy hatalmas gyengém, hogy több időt töltök magával az alapötlettel, mint amennyit kéne. ^^’ (Ez alatt 1 óra minimumot kell érteni...)

.

Milyen eszközökkel dolgozol, és mit tanácsolsz egy kezdő rajzolónak hogyan kezdje el a munkát? Értve itt a papír és digitális formát. @PYRO-D / Hogyan rajzolsz digitálisan? Rajzpadon, gépen vagy tableten stb.?darkmoongirl0304 /Mit mondasz azoknak akik kezdőnek számítanak?PupWolf4Animeyasha

– Ennek a képregénynek szinte minden részét – 1 kivételével – telefonon csináltam. Ajánlok is kezdő rajzosoknak, akik bele akarnak vágni a digitális formátumba, hogy először telefonon fedezzék fel a különböző funkciókat. ^^* Azonban hosszú távon, vagy komolyabb munkáknál nem javaslom használni... Nálam is 2 év telt el mire mondtam, hogy ’oké, itt az ideje gépen is elkezdeni gyakorolni’, és szereztem egy kisebb rajztáblát. Azóta 1 év telt el, és még mindig teljes zavarban vagyok. Kérlek, ha belevágtok a gépi rajzolásba ne legyetek olyan hülyék, mint én, és Rendszeresen. Gyakoroljatok. Rajta.

–   És az én személyes tanácsaim/szokásaim;

-NE gépen kezdjetek el rajzolni tanulni, azzal nagyjából annyit értek mintha előbb vennétek egy saját autót mielőtt még jogosítványotok lenne. Szerintem adjatok a dolognak legalább egy fél évet papíron, aztán pedig ti döntitek el milyen szinten akarjátok ezt folytatni. Legyen egy rajzfüzetetek, amibe rajzoltok. Ahogy gyűlnek ezek a füzetek, annál jobb érzés lesz majd visszanézni a fejlődésetek, és még könnyebb is a tárolásuk. A LEGfontosabb tanács: Másoljatok. Képről, rajzról, valóéletből, de másoljatok. És lehetőleg ne internetes póz-tutorialokból, hanem valós dolgokat próbáljatok ti megalkotni. Garantálom, hogy kétszer olyan gyorsan fogtok fejlődni. Én szeretem papíron egy halvány színessel megcsinálni a vázlatot – általában rózsaszínnel vagy kékkel –, amire aztán grafittal teszem rá a részleteket. 0.1-es tűfilc alapfelszerelésnek kéne lennie szerintem. Én írni és rajzolni is 2B-s grafitot használok évek óta, szerintem érdemes nektek is adni neki egy próbát. ^^ Mielőtt még elkezdnétek festeni, érdemes szénnel kísérleteznetek, mert meglepően közel áll egymáshoz a két dolog. Ó, és ne pazaroljátok a pénzeteket drága fixálókra, a legolcsóbb hajlakk is tökéletesen rögzíti az alkotásaitokat, hogy ne maszatolódjanak el!
-Mint említettem, érdemes először telefonon belekóstolni a digitális rajzolásba, mert nem id tudjátok, hogy ez mennyit segített nekem. Erre ajánlom a MediBang-ot, ami inkább hajlik a gépi programok butított változata felé, és sok hasonlóság van benne. És a kedvencemet, az Ibis Paint X-et, amit a számtalan funkciója miatt szeretek. A digitális rajzolás nem egyszerű, rengeteg dolog van benne, de ne féljetek minél több dolgot kipróbálni benne! Nem szégyen úgy kezdeni, hogy a papíros rajzaitokat másoljátok át, sőt, szerintem segít is. 😁 Használjátok ki az effekteket, és nézzetek videókat a helyes használatukra! Érdemes a vázlatodnak minél tisztábbnak és átláthatóbbnak lennie, ezáltal könnyebb is lesz vonalazásod. Ha gépen kezdesz el rajzolni, kezdésnek ajánlom a Wacom intuos S/M rajztáblát, és a Krita ingyenes rajzprogramot (ami az egyik legközelebb áll a Photoshophoz). Sokat küszködök gépen a vonalazással, amivel sokat fejlődtem amióta csakúgy leülök formákat rajzolni. Egyenes vonalakat, görbe vonalakat, cikcakkos vonalakat stb. a lehető leggyorsabban. És ha már eléggé felfedeztétek az app funkcióit, próbáljatok meg billentyűket használni egyes lépésekhez, a gyorsabb munka érdekében! ^^*
-Legszívesebben még írnék hasonló tanácsokat órákig, de már így is sok helyet pazaroltam ezzel...

A Wattpad nem való mindenkinek (Képregény)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin