Adios • Bonjour

1K 149 61
                                    

Na, egy hosszabb kihagyás után végre újra visszatértem, a már hivatalos elköszönésemmel.

Az előző fejezetben is említettem, de pontot teszek ennek a képregényemnek a végére, mivel már nem érzem ugyanazt a szenvedélyt amivel elkezdtem. Persze ötletem annyi, mint sivatagban a homokszem, és az olvasótáborom is cukormázasan aranyosak. Részben tehát miattuk láttam jobbnak, hogy befejezzem, de főként magam miatt. Nem tudnám szolgáltatni a megszokott minőséget, és kissé túl nőttem, ha fogalmazhatok egoistábban. Szóval yep, hálás vagyok minden eddigiért, ennek a könyvemnek köszönhetek a legtöbbet minden téren. Bár sok része volt kellemetlen, de túlnyomó többségben maradtak pozitív emlékeim innen. Még egyszer millió puszi, és remélem, hogy nem ez lesz az utolsó, hogy viszontlátjuk egymást...

...bla bla bla, térjünk arra, amiért tényleg itt vagyunk.

Nehogy azt higgyétek, hogy ez lesz az utolsó képregény amiben viszont láttok. Nem adom meg a boldogságot az utálóimnak, még kevésbé a csalódást a támogatóimnak. Szeretném bemutatni a következő projektemet, ami immáron hivatalossá vált.

_______

Ismét egy paródia könyvön szorgoskodtam az elmúlt hónapokban, ami most kivételesen nem az írók világát, hanem tulajdonképpen a klisék nevetséges oldalát fogja taglalni. Igyekeztem az egész világot gyakran viszont látott közhelyekre építeni, csak most a középpontban egy éppésszel gondolkodó főhőssel aki mint kiderült - hányni tudna az ilyenektől. Tragikus háttér, egy a trillióhoz képesség, szerelmi háromszög, és sok más tipikus eseménysorozat akadályozza meg mindennapjait. Azonban minél jobban menekül előlük, annál jobban tűnik úgy, hogy sorsa elkerülhetetlen.

Akármivel is kell szembenézni, ezt az egyet sosem szabad elfelejteni; ez a főszereplő utálja a kliséket.

Ennek a történetnek a megalkotásával/megrajzolásával szerettem volna bemutatni mindenkinek, hogy egy klisében hemzsegő sztorit is lehet úgy élvezni, ha azok elég jól vannak megírva

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Ennek a történetnek a megalkotásával/megrajzolásával szerettem volna bemutatni mindenkinek, hogy egy klisében hemzsegő sztorit is lehet úgy élvezni, ha azok elég jól vannak megírva. Én most a realisztikus főhős oldalát ragadtam meg, de millió másik módszer van, amivel feldobhatunk egy alapból sablonos irományt.

Létezik olyan ember, akinek nem jönnek össze a dolgok. Létezik, aki bele esik ugyanabba a hibába. Létezik, akinek túlnyomóbbak a negatív személyiségjegyei. Létezik, aki nem néz a dolgok mögé. De olyan is létezik, aki magát teszi első helyre mindenek előtt.
Ez az alkotók dolga, hogy megszabják, hol legyen a határ.

_____

Első sorban szeretném megemlíteni 0Pascal0-t, aki elvállalta, hogy segédkezik a képregény létrejöttében. Innen is csókoltatom, mert nélküle nem tudnék élvezhetőt alkotni. 💕

És fontos, hogy ez egy hobbi képregény lesz, és ilyen komoly szinten hasonlót még sosem csináltam. Várhatóan rengeteg hibát vétek mind minőségileg (mivel mind az írást és rajzolást egyedül végzem), mind hiteleségileg. Természetesen az építő jellegű kritikákat mindig szívesen fogadom~

Március környékére szeretném kiposztolni, egyenlőre meg nem határozott rendszerességgel. (Hehe, most nehézségeim vannak a rajzolás részével...)

Komolyan köszönök mindent, és remélem még viszont látjuk egymást a következő képregényemben! *^*


Millió és egy puszi: Tunci123❤

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Feb 08, 2021 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

A Wattpad nem való mindenkinek (Képregény)Onde histórias criam vida. Descubra agora