Demir Şimşek..
Doktorla birlikte dışarı çıktık Özge ve ben. Sonra doktor biraz yüzünü buruşturdu. Sonra direkt lafa girdi."Hastamız çok iyi değil. Bir iki kan testi yaptıktan sonra durumu tam olarak açıklayacağım" dedi. Delirmek üzereydim.. Allahım noluyordu bu kıza? Nesi vardı? Hanii bazı anlar olurya sevdiyini kayb edecekmişsin gibi hiss edersin ve onun korkusuyla yaşarsın yaa hahh.. Şuan tamda öyle bir korku vardı içimde.. Evet korkuyordum. Daha az yaşlarımda annemi kaybetmişdim. Şimdide onu kaybetmeği kaldıramam.
Korkumu göstermek istemiyordum. Toparlandım vee yalancı gülüşle odaya girdim. Aslında birini fark ettim içeri girerken. Bir erkek. Bu çocukda kim? Ve bizimkinin yanında ne işi var? Diye sordum kendime. Aslında onu ilk defa görüyordum. Yoksa.. Yoksa bu bizim Denizin sevgilisi olmasın!? Ama öyle bi şey olamazdıı!!!
Ona göz ucumla baktım. Süzdükten sonra Denize döndüm. Başımla onu işaret ettim. Deniz omuzlarını silkti. Bende zorlamadım açıkçası. Sonra Deniz "Abi noldu ne dedi doktor?" diye sorunca "Bişey yok güzelim kan testleri yapıcaklarmış sonra çıkarız" dedim. Denizde arada bir bakıyodu o herife...
Sonra Özgenin sesiyle döndüm. Özge"Hadi Demir abi biz kantine inip yiyecek birşeyler alalım" dedi ve beni kapıya doğru itmeye başladı. Odadan çıkmak istemiyordum. O herifi bizimkinin yanında yalnız bırakmak qaripdi açıkçası...Deniz Şimşek..
Abim ve Özge odadan çıktılar ve kantine gittiler. Ve bende onunla yalnız kaldım. Harbi adını bilmiyordum. "Senin adın ne?" diye sorduğumda kafasını kaldırıp baktı bana. ALLAHIM SANA GELİYORUM!! Mavi gözleri gözlerimdeydi.. İnsan bakmaya bile kıyamıyor inanın. Sonra "Ben Ömer. Sende qaliba Deniz oluyorsun." Adımı nerden biliyordu? He sahi abim adımı söyledi ya. Bende romantik birşey sanmıştım. "Tanıştığımıza memnun oldum" dedim kısık sesimle. "Bende" dedi. "Peki burda ne işin var Ömer?" diye sordum ve "Seni otlukta bayık halde görürken hastaneye getirdim" dedi. İşte hayatımın kahramanıı oydu. "Yani beni senmi kurtardın?" dedim şaşkıncasına ve "Evet prenses" dedi. Bana abimden başka kimse prenses dememişti. Ama o dedi. "Eee o zaman ben kalkıyım" dedi vee yatağımın yanına bir kağıt bıraktı giderken. "Otursaydın biraz nede olsa sana bir hayat boruçluyum" Yaklaştı ve "Canın borcu olmaz prenses" dedi. Ne yapmaya çalıştığını bilmiyordum ama kalbim çok kötü atıyordu. Nedenini bilmiyorum. Bu çocuğu daha yeni tanıdım daha kim olduğunu bile bilmiyordum aslında. Ama bana "prenses" diye seslendiğinde rahatlıyordum sanki. Ahh yapma yapma.. AŞIK OLAMAZSIN DENİZ DAHA 10 DAKİKA ÖNCE SADECE ADINI BİLDİĞİN BİRİNE ONU TANIMIYORSUN BİLEE!! Dedim kendime.
İşte kalp tam olarak buu. Hiç beklemediğin anda aşık ola biliyor.Unutmak istiyorsun ama....nafile olmuyor. Beynini ele geçiyiyor aşık. Ama bunu ben söyüyorum ben hayatta hiç aşık olmayan biri. Ben Deniz Şimşek söylüyorum. Düşünüyordum evet onu yaniii Ömeri düşünüyordum. Beynimin içindeydi. Kalbimdeydi. Ama nasıl olur 10 dakikada tanıdığın birine aşık olabilirsinki? Bu olamazdı. Kendimde bunu sadece bir heves olarak anlatmaya çalıştım. Düşünmemek istedim. Ama yapamıyordum Allah Kahr Etsin. Bu neydi Allahım.
Sonra kapı aralandı ve Özge va abim içeri girdi. Özge gülüyordu ama kımışarak. Sonra "Demir abi bizi biraz yalnız bıraka bilirmisin?" dedi. Abimde "Tamam ucubeler" dedi. Sonra Özge kapıyı kapatıp yanıma geldi. "Kızım noldu anlatsana?" dedi heyecanlı bir sesle. "Ne noldu Özge?" diye sordum. " Kızım yaa sizi baş başa bırakmak için çıkarttım abini hadii çatlatmasana" "Eeee adı Ömer'miş" bu kadar onun hakkında bildiğim başka bişey yoktu çünkü. "Eee? Bumu yani kızım o kadar zaman bunumu konuştunuz o yakışıklıyla?. Bu arada çocuk baya iyii" Özgenin bu lafına etkilenmiştim aslında. Ama bildirmedimde değil yanii. " Ya kızım abartma" "Abartma mı? Ya kızım bu kadar güzel fırsat ayağına gelmiş neden kaçırıyorsun?" Doğru aslında bu kadar yakışıklı biri benim gibisine bakmaz bile ama o bana " prenses" bile demişti. Sonra teker-teker anlatdım olanları. "Oha bak net sen bundan yakın zaman içinde çıkma teklifi alırsın. Ahada buraya yazıyorum" dedi Özge memnunca. Biraz daha düşündüm bu Özge malının dedikleri beynimin içini karıştırıyordu. Aslında qıcıkda olmadım diyemem. Özgeyle konuşma merasimi bitti ve abim odaya girecekti kii.Oha oda kim!?..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut....💫
AventuraBu hikaye....bir genç kızın başına gelenler.O sadece bir "Umut" istiyor hayattan.... Ama hayat bu şansı ona vermiyordu. Onun için umut gelecekte başına gelecek olan şeyler....💫 Hakiyemi yarım bırakırsanız Deniz'i hayellerini yarım koymuş olursunuz�...