Lier

150 20 22
                                    

Okula Dahyun'la birlikte yürüyordu Chaeyoung,yine.

Kimse konuşmuyordu.Chaeyoun kafasında ki düşüncelerle boğuşuyordu.

Ona söylemeli miydi?Onu üzer miydi?Ona inanır mıydı?Chaeyoung bunları aklından geçirip sessizce lanet etti.

Taehyun'dan cidden nefret ediyordu ve eline verseler parçalayabilirdi.

Okula yaklaştıklarında Chaeyoung kararını vermişti,söyleyecekti.

Derin bir nefes aldı ve yanında yürüyen büyüğüne dönüp durmasını sağladı.

"Bir şey mi oldu?"

"Unnie hani ben sana demiştim ya üzerime kahve döküldü diye..."

"Hm hm."

"İşte ben o zaman üstümü temizlemeye tuvalete gittim ve...Taehyun pisliğiyle Yujin resmen...yiyişiyordu."

Dahyun'un gözleri kocaman olmuştu,tepki vermiyordu.

"Chaeyoung,bizi ayırmak için yalan söylediğine inanamıyorum."

"Ne?"

"Taehyun böyle bir şey yapmaz,yalan söylüyorsun ve sanırım yalancı birisiyle arkadaşlık edemem!"

Bu sefer şaşıran Chaeyoung olmuştu.Ona inanmak yerine onu defalarca kere aldatan sevgilisine inanmıştı Dahyun.

"Lütfen bir daha beni arama."hızlı adımlarla okula doğru gidiyordu kız.

Chaeyoung yaşların yavaşça yanağından akmasına izin veriyordu ama hıçkırıkların işe karışmasını istemiyordu.

Sessizce yanağından akan yaşlarla okula ilerlemeye devam etti Chaeyoung.

O aptalda ne buluyordu da onu sevmeye devam ediyordu?

<3

Yeni bölüm geldi uuu

Best Friend | DubChaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin