"Unnie ben sana kıyafet vericem bekle."Chaeyoung,büyüğü yatağa otururken konuşmuştu.
Chaeyoung ayıcıklı pijamaları alıp Dahyun'a uzattığında,kız gülüşünü saklayamadı.
"Chaeyoung böyle bir pijaman vardı da ben neden bilmiyordum?"
"Dalga geçiceğin için senleyken giymiyorum unnie."
"İyi,hadi arkanı dön giyinicem."
Chaeyoung hızlıca arkasını dönerken Dahyun konuşmasını sürdürdü.
"O aptala nasıl inandım ben.Cidden salağım!"
"Evet,öylesin."
"Çok içimi rahatlattı Chae,sağ ol...her neyse önüne dönebilirsin."
Chaeyoung önüne döndüğünde ayıcıklı pijamaların içinde olduğundan daha sevimli görünen büyüğünü süzdü.
"Tamam sen burda yat,ben de içerde yatıyım."yatağın üzerinde ki iki yastıktan pembe olana elini uzattığında Dahyun bileğini tutmuştu.
"Birlikte uyuyalım."
"Hm?"
"Yani,birlikte yatalım.Tanrım,Chaeyoung salak mı oldun?"
Chae'nin kalbi yine hızlı atmaya başlamıştı.
Dahyun battaniyeyi kaldırıp içine girdiğinde,Chaeyoung ışığı kapatıyordu.Işığı kapatıp yatakta ki yerini alırken zihninde ki düşünceleri susturmaya çalışıyordu.
Dahyun'u öpmek istiyordu.
Düşüncelerini bastırmak için büyüğüne sırtını dönmüştü.
Yatmalarının üstünden en az yarım saat geçmişti ve ikiside hala uyuyamamıştı.
Chaeyoung,büyüğünün uyuduğunu düşünüp yatağı sallamadan ona dönmüştü.Dahyun'un uyanık olduğundan bihaber ona sokulmuş ve ellerini kızın saçlarına daldırmıştı.Yavaş yavaş saçlarını okşarken mırıldanıyordu.
"Keşke seni istediğim gibi öpebilsem."yanağından aşağı izinsiz bir damla akmıştı.
Uyuduğunu sandığı kız yavaşça ellerini Chaeyoung'un beline sarmış ve yüzlerini daha çok birbirine yaklaştırmıştı.Chaeyoung içinden kendine küfür etmeye başlamıştı bile.
"Gece gece beni öpemediğin için zırlıyor musun?"
"Ne alakası var şimdi?"
"Kendin söyledin."
"Olabilir."Dahyun,karşısındakinin karanlıkta kalan yüzünü inceliyordu.
"Uyuyalım mı?"Chae arkasına dönmek için kıpırdanmıştı ama Dahyun ona izin vermiyordu.
"Uyumayalım."Chaeyoung kendi kendine 'Daha fazla bok edemezdin,tebrikler.' diyordu.
"Beni öpmek mi istiyosun?"
"Belki."
"Neden öpmüyorsun?"Chaeyoung'un başından aşağı hayali kaynar sular dökülmüştü.Hareket etmiyordu.Chae,aptal bir aşıktı.
"İyi,sen bilirsin."
Dahyun arkasını dönerken Chaeyoung onu o anda öpseydi n'olurdu diye düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend | DubChaeng
FanfictionSevgili Günlük, Sence tam olarak ne zaman bana arkadaşıymışım gibi davranmayı keser? #1 dubchaeng !