03.00 a.m.

146 20 16
                                    

Chaeyoung gecenin üçünde çalan telefonuyla gözlerini zar zor açtı.

"Kim beni rüyasında gördü?"

Telefonun parlaklığı gözünü aldığı için gözlerini kırpıştırıyordu ama ekranda yazan ismi gördüğünde gözleri kocam açılmıştı kızın.

Dahyun Unnie💗💕💞💘 arıyor...

Bir şey mi olmuştu?Başına kötü bir şey mi gelmişti?

Chaeyoung aklında ki saçma düşüncelerle telaşa girmiş ve hızlıca telefonu açmıştı.

"Alo?Unnie iyi misin?Bir şey mi oldu?"

Karşısındaki konuştuğunda kötü bir şey olduğunu anlamıştı.

"Chaeyoung,gelip al beni burdan."ağlamaklı çıkmıştı sesi.

"Unnie n'oldu?Nerdesin?Ah tanrım!Konum at hemen."

"Lütfen hızlı gel!Aptal ablanı hemen kurtarman gerek Chae."

"Unnie konum atarsan gelicem,söz veriyorum."

"Tamam."

Telefon kapandığında Chaeyoung dolabını açmış,hızlıca pijamalarını değiştirmiş ve büyüğünden konum beklemeye başlamıştı.

Telefonu titrediğinde eline almıştı ve hemen konuma gidebilmek için sokağa fırlamıştı.Gideceği yer fazla uzak olmadığı için koşarak gidebilirdi.

Bir kaç dakika sonra konuma gelmişti.Küçükken Dahyun'la gelip birlikte oyun oynadıkları parktı.

Dahyun,salıncağa oturmuş ve ayaklarıyla kendini ileri-geri itiyordu.Chaeyoung,onu gördüğü an hızlıca yanına koşmuştu.

"Unnie!"

Dahyun,arkadaşının sesini duyduğu gibi ayağa kalkmıştı.

Chaeyoung koşarak Dahyun'a kollarını sardığında Dahyun'da farklı bir şey yapmamıştı.

Chaeyoung elleriyle büyüğünün saçlarını okşuyordu.Onu rahatlatmaya çalışıyordu.

"Seni dinlemediğim için özür dilerim,aptalın tekiyim ben!"

"Sorun değil unnie."

"O aptal partiye Yujin' i de çağırmıştı."

Chaeyoung,tekrar Taehyun'un aptallığına şaşırmıştı.

"Boş ver unnie.Eve mi bırakıyım seni?"

"Hayır,annemlere sizde kalacağımı söyledim eve gidersem bu saatte,beni öldürür."

"Tamam,hadi yürü hava soğuk zaten."

Chaeyoung'un kalbi Dahyun'u gördüğü andan beri çok hızlı atıyordu ama bu sefer sadece onun kalbi değildi hızlı atan...

Best Friend | DubChaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin