След като дълго време Соя и Димето си говорят по телефона от разтояние Соя предлага на Димето да дойде във Университета където тя учи и където чичо и Франсиско е треньор на златните соколи. Тя се съгласява и казва на родителите си че иска да отиде да учи във Академията във Аржентина при чичо си те я пускат и тя заминава след което когато пристига тя знае само адреса на Университета и отива там защото никой не й е вдигнал телефона когато тя е звъняла.
Димето слиза от таксито и вижда колко е голяма Академията и влиза вътре (Соя и е давала огромна подробност за Академията и тя знае всичко, къде са съблекалните, стаите за учене, кабинетите на учителите, стола, и т.н.
Щом влиза отива право във кафенето (стола) и се зблъсква със Лоренсо (Sebastian) той беше се разделил със Мартина заради това което е направила на Габо (Mariano) въпреки че е била със Лоренсо тя го е целуна и признала че не обича Лоренсо, а Габо след което Габо казва на брат си и той я зарязва, след като се зблъскват тя вижда, че е Лоренсо но не се издава веднага.
- Здравей! -казва Лоренсо
- Ами здравей...
- Май си нова кого търсиш?
- Търся Соя!
- А ами тя е на тренировка в момента!
- Аха ами добре ще я изчакам Благодаря!
- Може ли един въпрос?
- Да кажи.
- Каква се падаш да Соя?
- Аз съм и братовчедка.
- Лол тя нищо не ни е казала.
- Ами може би не сте питали😁.
- По скоро е така...
- Знаеш ли кога трябва да свърши?
- Ами да всеки момент.
- Добре аз съм малко изморена, но ме накараха да дойда да се запиша за да мога по навреме да започна🙄😞.
- Гадно. Искаш ли да те почерпя с нещо за хапване.
- Може няма проблем. Благодаря!
- Октопод дай два сандвича.
- Добре.
- Ще изчакаме малко.
- Добре.
- Ти за какво ще се записваш Диме?
- Ами честно исках за Футбол, но чичо каза че не може, но ще измисли нещо не знам какво имаше предвид, и ще ме запише за волейбол.
- Това е супер, казваш че си добра по Футбол?
Габо идва в този момент
- Кой е добър по Футбол и здравей, ти сигурно си Димето, приятно ми е!
- Здравей Габо, и на мен.
- Чакай малко от къде се познавате и защо аз нищо не знам.
- Лоренсо със Габо се знам от видео разговорите които провеждам със Соя по някога и той се включва не се познаваме лично но вече се запознахме.
- Как аз не знам нищо.
- Брат ми ако говориш за Димето че играе добре футбол не съм я виждала но Соя, каза че ако играеш със Соя на конзолата все едно играеш с Димето но реално.
- Не го вярвам! - Лоренсо
- Ами и аз брат но, Диме искам да дойдеш някой път на стадиона да те видим, ще харесаш момчетата(уникални са).
Рики и Деде идват.
- Здравейте момчета. - Рики
- Ха, ето и двама от отбора, това са Рики и Деде.
- Познавам ги, но не лично, приятно ми е момчета...
- От къде ни познаваш, да не ни следиш? - Деде
- Не аз съм братовчедка на Соя, тя ми е разказвала за вас и аз Академията.
Соя идва от стълбите и я вижда.
- Диме, най - накрая да се видим от много време, момчета разкарайте се от тук оставете ни малко на саме.
Франсиско идва, а Соя прегръща Димето.
- Диме, здравей много ми липсваше, ако искаш да си починеш да отидем при директорката за да стане по - бързо.
- Добре, чичо.
Отиват при директор Изабел.
- Добро утро.
- Франсиско това Димето ли е?
- Да, Изабел.
- Приятно ми е.
След известно време те излизат, тя вече е записана и изненадата, е че Димето ще посещава тренировките на момчетата, но и тези по волейбол. И има право да носи екипа на човека който най - много харесва.
И трябва да започне още утре сутринта.
Графика на Академията.
Сутрин часове.
Обяд тренировки, първо са по волейбол, а после по футбол.
- Какво стана приета ли си? - Габо
- Ами и има изненада която утре ще разберете.
- Диме не издавай това за което се борих да постигна! - Франсиско
- Тате може ли да се прибера днес малко по - рано хем ще покажа на Димето къде живеем, да и дам ключ и да се настани.
- Добре, но утре ще се реваншираш.
- Добре ние тръгваме.
- Диме чакай! - Лоренсо
- Какво има?
- Соя може ли 5секунди.
- Да
- Искаш ли утре след тренировка да излезем.
- Ами добре.
- Добре тогава доскоро
- Чао
- Тръгваме ли? - Соя
- Да
Прибраха се и си говорят
- Как намираш Лоренсо май те харесва?
- Ами незнам сладък е, капитан на отбора е, мил е, държи се добре.
- И двете знаем, че няма да го вземеш само заради това че е капитан на Златните соколи.
- Да.
- Соя аз ще си лягам, че се изтощих от пътуването утре кога трябва да тръгнем за Академията.
- Спокойно отивай спи аз ще те събудя, а ко не съм аз ще чуеш Чичо си😂.
Лека нощ
- Лека.Това беше първа част. След малко ще кача другата на ден ще качвам по две части.
Надявам се да ви е харесала.
Знам че има повече разговор но така се разбира повече. Няма да има снимки.
KAMU SEDANG MEMBACA
Първата любов
Fiksi RemajaАко сте гледали О11CE (Единайсеторката) ще ви е интересно ,а ако не сте препоръчвам ви го. Тази история ще е за едно момиче (не момчето Габо за което се разказва в филма) въпреки че и те участват, ще изполвам истинските им имена ( на футболистите) н...