probudio sam se sa suncem.
moje oceansko plave okice radoznalo su se otvorile, a prva pomisao bila mi je - on. žudio sam za njime, trebao MI JE: BAKA. ne neka obična baka, MOJ baka.
prije nego što kreanem o baci, bolje da se malo predstavim. ja sam danilo čoda badnjar.
imam yt kanal zove se
čoda se zove oj yt kanal.
jako sam ppoznat i imam puno pretplatnika baš puno ih imam oko 45 milijomna subskrajbova. nekad mi ljudi zavide, ali meni puca kurčina jersam to sam zaradijo i moje je i boli me uvo.
baka je moj yt kolega drug i sviđža mi se več neko duže vrijeme oko 4 dana. kad god ga vidim volim ga ima liejpe oči i ponija. on vozi ponija i na ruci ima rolija loži se istanija. jako je pjesnički nadaren i nije kao drugi dečki jer baka ima tajnu.
bogdan je žena.
šaim se brat je najači ima penis (logično), a i dosta je velik jer sam ga vidijo jednom slučajno kad smo bili na infp gejmeru kad se tuširao i lijepo je mirisao.
nekad GA Gledam dok spava. :)))))))))))))))))))))))))
nisam znao kako da mu priđem sve dok jednom nismo snimali collab za youtube kanal (moj naravno) i radili smo tag preciznije crush tag i baka je onda rekao da je on imao kraš i da je imao kraš na nekog. ja sam se malo zacrvenijo i moram priznati pišo mi je korozirao. baka je to primijetio i ugasili smo kameru. pitao me je:
"Čoda danilo badnjar šta nije u redu? vidim da si tvrd kao orah možda ili nekakav orašasti plod?"- oblizao je usne i pogledao me u oči.
promumljao sam: "dobro sam bako ilić. "
odmaknuo mi je pramen kose s lica. stavio mi je ruku na usnu i rekao: "paaaaaa, ako ti jeneprijatno, mogli bismo se malo raskomotiti šta kažeš ahahah??????"
progutao sam. kimnuo sam glavom.
baka je skinuo majicu. "vruće mi je."
kašljao sam i opazio - baka nije.... ovo je nemoguće... pa on....
on nema bradavice.
YOU ARE READING
yt prijateljstvo *GONE SEXUAL* (gonoreja)
Spiritual#smut #lesbian #emotional #voziceserari #potvrdiogastozz #PRANK!!!! #žalba #forum #canon #hcsex #nsfw #projektizhrvatskog #školskazadaća *SLOWBURN* 50+ chapters