nisam dobio mjesečnicu *zabrinutost*

119 5 2
                                    

probudio sam se s njime u meni.

pokušao sam ustati ali bakin trometražni penis podmetao mi se pod noge i pao sam ravno na lice (kako sramotno!!!1!!! znam:() ) baka se probudio jer je moga ogromna jebena šuplja glava zvonila kroz cijelu sobu. rekao mi je: "brat najači, ono moje najmilije, kako se osječaš!?"

"ok" - rekosam i ustao al nisam zapravo bio ok jer me boljela glava i bulja a za sve je bio kriv bakin fantastični orgazamostvarački kalabaster.

"u brate rešio si pod na keca. jel trebaš pomoć šnjikirikiću maleni."

"da boli me stomak i nisam dobio mislim da sma trudan s djetetom tvojim moramo u bolnicu HITNO BAKO!!!!!"

baka me uzeo u naručje i pohitali smo do ponija.

brzim ponijem dojurili smo do klinike.

doktor je napravio ultrazvuk i došao do nas i rekao nam je ovo:

"imam vjesti. bako bičete otac i čoda ti češ isto biti otac jer si trudan i imat čete djete malo"

"zvat će se nenad po mome ocu jer ga volim i on je svećenik"

"ok" ja sam reko jer sam volio bakinog tatu nekad sam ga i zvao prabaka (kužite kao bakin tata je kao prabaka jer je bakina mama prabaka) on mi je bio supika.

"kako se ovo desilo -pitao je doktor"

"pa rešio sam ga" - rekao je baka

sramotno sam odvratio pogled : "druženje uz guženje" - pojasnio sam

"ok" reko je doktor i otišli smo van

"bako jako te volim" - napokon sam to rekao, nije me bilo briga tko je čuo

baka je stao, pogledao me u oči. bili smo na mjestu punom ljudi.

mlatnuo me je po šupku i rekoa: "ono moje rešio sam te jelda?"

fantazmagorično sam se osmjehnuo

"da. rešio si me"

i bio sam u pravu. rešio me.

rešio je mene i moje srce <3

yt prijateljstvo *GONE SEXUAL* (gonoreja)Where stories live. Discover now