"jač da spavam na podu.......msm nije mi problem jer svakako imam manje subskrajbova od tebe.... a ti imaš većeg pišu pa ti treba mjesta više takođje sam i na to računao..." - rekao sam nježno i bezbrižno sam pokušao da zvučim.,
baka mi nije povjerovao i rekoa je: "ima dovoljno mjesta za mene i tebe i moj ogroman spolni ud. ako legneš vertikalno na mene."
zacrvenio sam se ali baka je oduvijek bio bolji u matematiki od mene pa sam mu vjerovao.
"baka nemoj da budeš *anime curica glas* baaaakaaa" au rekao sam
nije se nasmijo.
samo je oblizao usne i prošaptao: "ako nećeš milom, onda češ silom mojih muževnih ruku i bicepsa." - uzeo me i bacio na krevet. sva krv otišla mi je u miška. mislio sam da ću povratiti.
baka je skočio na krevet i strgao mi majicu. iz džepa svojih farmerki izvadio je xxxxxxxxxxxl prezervativ i zubima ga otvorio. rekoa je: "očemo se sexstat?"
"ok"
skinuo mi je farmerke i exposeao moj obujni gluteus. svojom extra bijelom custom made iz niša protezom zagrizao mi je masnu šupčinu. bilo je malo kinky...... i svidjelo mise ;)
oblizao mi je rupicu i gurnio prstić u rektum. svidjelo mise i nije me boljelo ali baka se smejao sebi u bradu: "lepa moja mica maca. tko zeli biti popunjen mnome?"
"ja"
"ok"
stavio ga je u mene
svrši8
"tek smo počeli mačkic3 mala. okusi me čodo."
stavio mi je kurac među kutnjake. ubrzo me napunila nekakva tekućina mislio sam muško mlijeko ali ne bila je to pišaka jer mi je baka piškio u usta.
ja sam popijo bilo je fino isk nije nešta loše kao otprilike pepsi od limuna moža jer je to pijo maloprije to sam zaboravio reći.
na kraju je i bogdan svršio i to je bilo to.
"jel fino bilo jelda"
"ok"
zaspao sam mu u naručju a on je sneno pjevAO: VOZIćE SE RARI DUŠA MI JE CRnra
DU LIEST GERADE
yt prijateljstvo *GONE SEXUAL* (gonoreja)
Spirituelles#smut #lesbian #emotional #voziceserari #potvrdiogastozz #PRANK!!!! #žalba #forum #canon #hcsex #nsfw #projektizhrvatskog #školskazadaća *SLOWBURN* 50+ chapters