"i pozdrav svima ljudi muđa oooovde" - rekao je pljujući po nama. naše već mokre usne dobijale su novi sloj tekuće sline. s muđom sam oduvijek imao problema, ne zbog njegove nacionalnosti nego jer jebeni glupan kreten.
sve je počelo kad sam tek počinjao snjimati za yttt. on je več bio veliki poznati jutuber a ja sam bijo niko i ništa a ne kao sad jer sad imam puno pratitelja i 45 i po miljijarnu subskrajbova. on je snimao jednom sa mnom kolab jer mi je kao htio pomoč a ja sam htio njemu pomoč pa smo si pomagali. usred kolaba počeo me je rugati jer nisam imao pretplatnika i govorio je: "ovo e danilo on ima malog čodu hehe nema subskrajbova a ne kao ja jer ja imam puno a on nema NIŠTA!!!! glupan!!!! >:)"""
ja sam se tada rasplakao jer sam oduvjek bijo osjtljiv na provokacije a i još me kamera snimala pa sam plakao i otrčao i od tad nismo pričali.
baka i muđja su takodjer imali neku vezu prije ali o tome neču sad pričati jer je bolno a stare rane i dalje bole.
"jer se vi to žvalite" - pitao je muđa.
"jerdino ak se žvalimo velikiiiiiiiii"- ležerno je odgovorio baka
"oprostite što smetam meet and greet počinje za jednu minutu dansa sad i dođite na njega."
"OK" reko je ošli smo onda na mit end grit i slikali se s fanovima.
kad smo se vratili išli smo zajedno u hotel. recepcionerka nam je rekla da ima još jedna soba a to je bio jedini hotel u gradu i jedina soba unjemu. odlučili smo ju uzeti za noć i pomirili smo se s tim što je malo gej jer nas nije bilo briga. ja nisam znao oče li baka isto htjeti kao i ja da se kajmačimo ali sam bio voljan čekati pa sam to i napravio.
ušli smo u sobu kadono.......
samo JEDAN krevet.
STAI LEGGENDO
yt prijateljstvo *GONE SEXUAL* (gonoreja)
Spirituale#smut #lesbian #emotional #voziceserari #potvrdiogastozz #PRANK!!!! #žalba #forum #canon #hcsex #nsfw #projektizhrvatskog #školskazadaća *SLOWBURN* 50+ chapters