Πέρασε ένας μήνας.
Τα δύο ζευγάρια είναι ακόμα μαζί και ευτυχισμένα. Ο Νικήτας και η Αναστασία συνεχίζουν να αναπληρώνουν τον χαμένο χρόνο.
Η Κατερίνα όλο αυτό τον μήνα δεν ήταν και πολύ καλά. Με τα παιδία έλεγε τα τυπικά. Είχε μετανιώσει για όσα έκανε αλλά δεν μπορούσε να τα πάρει πίσω. Την τελευταία εβδομάδα δεν είχε πάει καθόλου στη σχολή, ήταν κλεισμένη στο σπίτι.
Ήταν Πέμπτη απόγευμα και ο Νικήτας μόλις είχε τελειώσει το τελευταίο μάθημα για σήμερα. Πήγαινε μέχρι το αυτοκίνητο του για να φύγει. Μόλις είδε ότι κάποιος τον περίμενε εκεί σταμάτησε να περπατάει και η απορία δημιουργήθηκε στο πρόσωπο του.
<Τι θες εδώ;> ρώτησε με σοβαρό τόνο.
<Θέλω να μιλήσουμε. Έχεις λίγο χρόνο; Είναι σοβαρό.> του απάντησε η Κατερίνα και εκείνος της έκανε νόημα να μπει στο αμάξι.
Πήγαν σε μία καφετέρια στο κέντρο και μόλις ήρθε η παραγγελία τους αμέσως ο Νικήτας "απαίτησε" να του πει τι τον ήθελε.
<Εεεε... δεν έχουμε μιλήσει καθόλου για αυτό που έγινε τότε στο σπίτι μου.> ξεκίνησε να του λέει.
<Νομίζω τα είχαμε κανονίσει. Δεν λέμε σε κανέναν τίποτα και εμείς το ξεχνάμε.> της θυμίζει την συζήτηση που είχαν κάνει τότε.
<Δεν μπορούμε να το ξεχάσουμε.> είπε εκείνη και το άγριο βλέμμα του Νικήτα καρφώθηκε πάνω της.
<Και γιατί αυτό;> της ρώτησε σκληρά.
<Γιατί είμαι έγκυος.> συγκέντρωσε όλο το θάρρος και του είπε το λόγο που ήθελε να του μιλήσει.
Πρώτο εγκεφαλικό.
<Και πριν με ρωτήσεις. Ναι είμαι 100% σίγουρη ότι είναι δικό σου. Δεν έχω εμ... βρεθεί ερωτικά με κανέναν άλλο μετά τον Στάθη. Ο γιατρός μου είπε ότι είμαι ενός μηνών οπότε εσύ είσαι ο πατέρας.> συνέχισε να του λέει κοιτώντας τον στα μάτια.
Δεύτερο εγκεφαλικό.
Βλέποντας η Κατερίνα τον πατέρα του παιδιού της να μην αντιδρά και να έχει πάθει σοκ, συνέχισε να πετάει τις βόμβες της.
<Και αποφάσισα να κάνω έκτρωση. Δεν είμαι σε ηλικία να κάνω παιδία και γενικά δεν θέλω παιδία.> του είπε χωρίς κανένα συναίσθημα.
Τρίτο εγκεφαλικό.
Μόλις το άκουσε αυτό ο Νικήτας ξύπνησε από το σοκ του και την κοίταξε με το πιο δολοφονικό βλέμμα που μπορεί να διαθέτει ένας άνθρωπος.
YOU ARE READING
ΟΙ 6 ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Romance6 ήρωες. 6 φοιτητές. 3 άντρες και 3 γυναίκες 1 ιστορία Κάποιοι θα ερωτευτούν, κάποιοι θα αγαπηθούν, κάποιοι θα πονέσουν και κάποιοι θα πληγωθούν. Όλα στη ζωή τους θα γίνουν άνω κάτω.