Busan.
3.45 a.m.
[Yaera's POV]
Awaked.
Huh? its 3.45 a.m.
First night here and hmph.
Yes. i want go to Busan so badly. but, with all planned. not like this trip. huh. sigh.
My handphone is off. I bet there are really a lot of missed call from my cha hakyeon.
huhu, mianhae oppa.
Aku bangun menuju ke study table yang menempatkan sejug air kosong.
"hmph. where he sleep tonight huh?"
mane hongbin?
"Ugh? CAR!!!"
All i can think is about Hongbin. It must be uncomfortable to sleep in his car. Although its luxury but, you know what i mean.
Aku ke bilik air untuk mencuci muka.
omg. my head is dizzy.
Dah lame benda ni tak jadi.
Its like something big hits my head.
Aku terduduk di lantai dan memejamkan mata.
within 2 mins, everything back to normal.
Aku mengeluh. Huh.
Kenape ni? hmph.
Aku keluar dari bilik. Aku tak tahu kenapa tapi hati aku mendesak aku supaya berjumpa dengan hongbin. yeah.
Aku menggunakan lif instead of using stairs. haha, because im scared.
In the lif. aku menekan button G. Dan bersandar di dinding lif.
Aku terfikir, sekian lama migrain aku hilang, but now dia datang balik. how can it be? Ubat? dah lame tak amik, bcause doctor said im stable now.
but.. why... *tiinngg*
Arrived. Ground Level. Omg. Its too lonely here.
[Hongbin's POV]
i saw someone is coming. but i cant really tell because its too dark outside.
Just a very white figure comes towards my car.
omo! it can be a ghost.
Like in drama.
what should i do. no no.
*knock knock knock*
fuhh. its yaera.
wait yaera? how can she be here? isnt she suppossed to be at her room right now?
or its a Ghosssttt !!
"Hongbin-sshi"
omg, she's calling my name.
"yaera? "
"yeah. its me. hey, open the door"
"why are you here? you're supposed to be at your room right now"
"can i come into your car? its cold outside.."
"ugh, sure".
she came in to my car .
"saya takut sorang sorang kat dalam . and kenapa awak tinggalkan saye huh?
"kan kite dah buat deal tadi. awak ni pun kaann..."
"heh? hahah, saye tak ingat. "
Aku nampak dia menggosok kedua belah tapak tangannya.
"meh sini"
aku menarik tangannye
"let me hold ur hand for awhile k?"
dia tak menolak tapi ada sikit rupa terkejut di wajahnya. mungkin sebab tindakan aku yang secara tiba tiba.and suddenly, aku terasa seperti perkara ini pernah terjadi. dejavu.
"tangan awak panas lah hongbin"
yaera memuji . aku tersenyum.
kini yaera pula yang menggengam tanganku.
"dulu, saya ade kawan yang bertangan panas. hahaha"
yaera berkata sambil main dengan tangan ku. omg, comel nyee yaera ni.
"ouh really? saye ade kawan yang tangan die selalu sejuk. saye selaku pegang tangan die camni. then dia akan main tangan saye macam awak buat sekarang ni dannn...."
kepala yaera diatas bahu aku? Yaera terlena. kenapa macam familiar.
aku meratapi wajah yaera yang sedang tidur tu. ye, wajah yaera seperti tidak asing buat diriku. aku dapat rasakan ikatan dengan yaera. tapi ape? setiap perlakuan yaera seolah olah membawa aku ke masa silam aku. saat aku bersama cinta pertama aku.
tapi mustahil itu yaera. mungkin hanya perangai je sama. tapi ini seolah olah "hint" buat aku.yaera? ...
---------_---------_-----------
hello guys, sorry sebab lambat update , mianhei. nipun dah kelam kabut sangat. busy dengan study sampai takde mase nak fangirling. sorry. fanfics terbiar lame. maybe i'll update it more frequent. just keep support my story and i'll aprecciate it damn much.
mention me for followback..
tell me how good i am . so, thats all for today. thank you
YOU ARE READING
Love Is Nightmare
FanfictionLee Hongbin adalah seorang pelajar yang terkenal dengan wajah yang handsome dan juga sweet voice. Hongbin seorang anak jutawan yang terkemuka di Korea. Hongbin juga seorang model yang terkenal. Hongbin tidak mempunyai begitu ramai kawan. Namun, dia...