Sabahın ilk ışıklarıyla uyanan iki kardeş kahvaltı yapıp kendilerini dışarı attılar.Hava yeterince soğuktu ve ayaz suratlarına vurdukça suratlarını buruşturuyorlardı.Bu kardeşlerin yapmaya en çok haz duydukları hobby futbol oynamaktı ve bu günde her gün olduğu gibi futbol oynuyorlardı.Bu kardeşler mahallede yaşiyorlardı ve oldukça fazla arkadaşları vardı.Bu kardeşlerin Ali adında bir arkadaşları vardi ki birlikte çok büyük olaylara sebep olabiliyorlardı.Hava karanlığa bürünmüştü ve iki kardeşin eve girme vakti gelmişti.Saat gece 11olduğunda evdeki herkes uyurdu ama bu gece iki kardeş uyumamıştı ve aliyle birlikte dışarda buluşmayı hedefliyorlardı.Kardeşlerin adı Fahri ile Hamdi idi.Sonunda planladıklarını yapmışlardı yani evden kaçmışlardı ve mahallede aliyle buluşmuşlardı.Aynı zamanda Ali de evden kaçmıştı ve iki kardeşlere birlikte hızlı adımlarla parka doğru gittiler.Hava çok soğuktu ve esen rüzgara karşı kendilerini korumaya çalışıyorlardı.Daha yaşları 8di ve hayattan hiçbir şey öğrenememişlerdi.gittikleri parkın önünde bir araba ve içinde iki ayyaş vardı.Arabadaki adamlardan biri parkta oynayan Alilerin yanına gitmişti ve fahri ile hamdiyi kapıp arabaya atmıştı ama Ali kaçmayı başarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınır Tanımayanlar
Adventureonlar sınır tanimazlardi çünkü tanıdıkları bir sınır yoktu ☺