3-İnce Detay

105 4 0
                                    

Fahri ve Hamdinin bulunduğu evi bir sessizlik bürümüştü ve bu sessizlik Fahri ve Hamdiyi korkutuyordu.

Aniden bir kahkaha geldi bu kahkaha ayyaştan geliyordu ve Fahri ve Hamdiyi çok korkutmuştu.Ama ayyaşların atladığı bir şey vardı ve kafaları güzel olduğu için düşünemedikleri bir detaydı.

Fahri ve Hamdi bu detayı farketmişlerdi ama ayyaşlar yanlarındayken bunun bir faydası olmazdı.

Ayyaşlar şişelerini yarısına kadar dolu olan içkiden bir yudum çektiler ve gülmeye başladılar.Bu gülüşler Fahri ve Hamdiyi daha çok rahatsız ediyordu.Ayyaşlar birden dışarı çıktılar ve Fahri ve Hamdiyi yalnız bıraktılar.İki kardeş ne yapacaklarını düşündüler ama oldukça hızlı karar vermeleri gerekiyordu.

Ellerini bağlı olduğu ip inceydi ve dişle kesilebilir bir ipti.Fahri dişiyle ipini kesti ve kardeşine yardım etti.Artık kaçmaya çok yaklaşmışlardı ve dışarı çıkıp koşmaya başladılar.Dışarda çok soğuk bir ha ve ayaz şeklinde esen bir rüzgar vardı.Bahri ve Hamdi o kadar korktularkı dışarı çıkınca napmaları gerektiğine karar veremediler.Koşmaya başladılar ve soğuğu hiç önemsemeden devam ettiler.Ama hava karanlıktı ve hiç bilmedikleri biyerdeydiler.Etrafta bolca ağaç ve kırık dökük araziler vardı.Ayyaşlar iki kardeşi arıyordu aynı zamanda.Ve ayyaşlardan biri bu kardeşleri gördü.

Sınır TanımayanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin