5-Kaçış

65 4 1
                                    

Artık iki kardeşin ailesinin umudu kalmamıştı ve çocuklarını öldürdüklerini düşünüyorlardı.Ama fahri ve Hamdi ölmemişti ama hayla o iki ayyaşin elindeydiler.Fahri ve Hamdi kaçmayı kafaya koymuşlardı bi kere ve kaçmak için herşeyi yapacaklardı.Hamdi bi plan yaptı ve Fahri ye anlattı bu planını.Planı şuydu Fahri lağaboya gitmek istediğini söyledi ve o lağoboya giderken hamdi ordaki taşlarla ipini kesti ve oradan kaçtı.Adeta sokakta insan arıyordu saat öğlen ikiydi ve hava ılıktı.Sonunda bir insan görmüştü nabzı çok hızlı atıyordu ama koşarak adamın yanına gitti.Adama herşeyi anlattı adam polisi aricakti ama Fahriyi kurtarması gerekiyordu ve vakit kaybetmeleri gerekiyordu.Adamla birlikte o kırık dökük binaya gidiyorlardı.

10dakika yurudukten sonra o paramparça eve vardılar.Ama gordukleri manzara hiç hoş deildi çünkü ayyaşlar Fahriyi dovuyorlardı ve Fahrinin burnundan iki damla kan akmıştı.

Hamdinin yanındaki Ahmet Amca eline bir taş alıp ayyaşlardan birinin kafaya indirdi ve öbürüne bir tane yumruk salladı.

Hamdi yerden bir taş alıp diğer ayyaşın kafasına vurdu.Ayyaşların ikiside bayılmıştı ve Ahmet amca hemen polisi aradı.

20dakka sonra polisler hızlı bir biçimde geldi.Ayyaşların eline kelepçeleri geçirip kafalarından tutup polis arabasına bindirdiler polisler.

Hamdi:Sağol amca bize yardim ettiğin için.

Ahmet Amca:Önemli deil yiğenim ne demek insanların zor zamanlarında onlara yardım etmek gerekir.

Hamdi ve Fahrinin ailesi oğullarına kavuşunca sarıldılar,ağladılar ve hasret giderdiler.

Diğer gün Ali,Fahri Ve Hamdi futbol oynamaya devam ettiler.


-Ama maceraya devam tabiki...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 01, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sınır TanımayanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin