Buna.
Vreau sa va spun lucrurile urmatoare:
Poate multi nu veti citii dar merita sa incerc.M-am gandit ca doar asa poate ma veti lua in seama si chiar vreau sa va spun multe lucruri,nu rele stati linistiti.E legat de aceasta carte cu ,coperti.
Stiu ca nu fac cele mai stralucite coperti dar as aprecia daca ati folosi-o macar odata si dupa puteti face ce vreti,vreau si eu macar de la voi sa apreciati munca mea,macar o zi.Nu va oblig sa comandati de la mine dar as aprecia si mai mult daca ati folosi-o macar o zi.
Tot despre coperti,vreau sa va atrag atentia cu ceva,am observat ca in ultimul timp multe persoane nici nu se sinchisesc sa completeze toate cerintele mele.Daca nu-mi dati tot ce va cer coperta nu va iesi asa cum va asteptati,eu cand incep la ea o fac exact cum cereti - ei bine incerc sa fac asa.Eu va cer toate alea ca sa stiu cum ati vrea sa fie,nu sa o fac total paralela de ea.Unii nici autoarul nu-l mai scrieti,ati merita pur si simplu nici sa nu vil mai scriu daca voi nu ati facut-o,dar nu am ales otiunea asta ci am trecut cu vederea peste.
Am cam terminat cu ce vroiam despre aceasta carte.
Am zis sa incerc si eu sa scriu o carte si cum sunt incepatoare cand vine vorba de asa ceva,am hotarat sa ma experimentez.I-am cerut ajutoarul unei fete si chiar mi-a mai dat niste detalii,persoane foarte bune pe wattpad,n-am ce comenta.
Povestea se numeste "Destinație fatală" si gandindu-ma mai bine chiar vreau sa ma tin bine de aceasta carte,am niste idei in ca si chiar vreau sa vi le arata,veti afla de ele doar daca o sa cititi :)) E de dragoste daca ati vrut sa stiti :))
Sper sa va placa,multumesc celor care au citit! :*