Mivel ma már hivatalosan is hétvége van ami azt jelenti, hogy azt tehetünk a szabadidőnkben amit akarunk. Ezt az alkalmat kihasználva tovább alhattam, miután dél környékén rá vettem magam, hogy ideje lenne felkelni, utána elkészültem. Megirtam a be adandókat és a többi fontos dolgot, utána elmentem a közeli kávézóba ahol kértem egy cappuccino, fajéhas kávét, néhány süteménnyel. Ezek után a szobámba visszatérve kezdtem el készülődni, mivel Noah akármikor ideérhet és nem szeretném megvárakoztatni. Szettem egy farmer szoknyára és egy vál nélküli fekete, kisebb gyöngyökkel díszített topp, felvettem rá egy kardigánt ha esetleg hideg lenne.
Miután kész lettem kimentem a kollégium elé, pár perc után az autó leparkolt majd a már jól ismert göndör szőke hajú, magas, Noah jelent meg ahogy felém indul. Elejébe szaladtam majd szorosan öleltem magamhoz, már nagyon hiányzott,nem akarom elvesziteni sem elengedni. Még nem.-Nagyon hiányoztál már Tessa. - mondta mosolyogva
-Te is nekem nagyon, el sem tudod hinni mennyire. - mondtam kicsit bizonytalanul
-Hogy megy a suli? Vannak barátaid? - kérdezte egymás után a kérdéseket
-Menjünk be és elmesélek mindent. - mondtam majd elindultam befeléA szobámig menve csak pörgött az agyam, hiába magyarázott valamiről Noah, nem tudtam odafigyelni. Minden csak rám zúdult, mintha én mindent megtudnék oldani és rendbe rakni. Még azt se tudom, hogy most Noah-ra, hogy tekintek, kit is szeretek igazán, ki fontos nekem. Ezeken gondolkodva egy hang szólalt meg mellettem.
-Tessa figyelsz rám? - kérdezte miközben megállt előttem
-Tessék? Jah, igen persze. - válaszoltam remélve, hogy nem jön rá, hogy elgondolkodtam
-Na akkor ott tartottam hogy mi lenne ha..... - folytatta de engem újra elkapott a gondolkodásLassan be értünk a szobámba, majd elinditottunk egy filmet, beszélgettünk, a film közepénél Noah elaludt így lejjebb halkitottam, hogy ne ébresszem fel. Egyszer csak mellettem a telefonom képernyője felnyilt, üzenetem jött. Landon-tól.
𝑳𝒂𝒏𝒅𝒐𝒏✨
𝐍𝐞 𝐡𝐚𝐫𝐚𝐠𝐮𝐝𝐣,𝐡𝐨𝐠𝐲 𝐢𝐥𝐲𝐞𝐧 𝐤𝐞́𝐬𝐨̈𝐧 𝐢𝐫𝐨𝐤 𝐝𝐞 𝐟𝐨𝐧𝐭𝐨𝐬 𝐝𝐨𝐥𝐨𝐠 𝐭𝐨̈𝐫𝐭𝐞́𝐧𝐭,𝐢𝐝𝐞 𝐤𝐞́𝐧𝐞 𝐣𝐨̈𝐧𝐧𝐨̈𝐝 𝐡𝐚 𝐥𝐞𝐡𝐞𝐭𝐬𝐞́𝐠𝐞𝐬.Az üzenetet elolvasva gyorsan felöltöztem és elindultam Landon-hoz, nem tudtam, hogy mi lehet ennyire fontos, hogy az éjszaka közepén ír. Pár perc után oda is értem, be mentem,
Landon már előttem is állt.-Ne haragudj, hogy ilyen késő este zavartalak és, hogy ide hívtalak de senki mást nem tudtam hívni. - mondta kétségbeesetten
-Semmi baj, jöttem ahogy tudtam. Mi történt? - kérdeztemA konyhától a nappaliig minden pohár, tányér, csésze, össze volt törve, zuzva, darabokra törve. Landon a kért hátsó udvarára mutatott, oda néztem majd a sötétben egy alakot láttam akinek a kezében egy üveg azt pedig pár perc alatt a földhöz dobta. Majd egy újabbat.
-Mégis mit tehetnék?-kérdeztem rémülten
-Csak te tudsz rajta segíteni, nagyon maga alatt van. - válaszolta őszintén
-Megpróbálok segíteni. - mondtam majd elindultam az erkély ajtóhoz ami a kertbe vezetett ki.Igazából féltem, nem Hardin-tól, hanem az érzéseimtől, hogy újra elő jönnek. Elindultam Hardin felé aki egyből megfordult majd rám nézett és vissza is fordította a fejét eredeti pozícióba.
-Mit keresel itt? Talán felültetett a barátod? - kérdezte megvetéssel
-Landon mondta, hogy jöjjek ide, hátha tudok rajtad segíteni - mondtam higgadtan
-Landon és az ő gondolatai, nem tudtok rajtam segíteni, se te, se ő, se senki. - mondta majd az üveget a földhöz dobtaIlyedtemben megugrottam, elkezdtem hátrálni de bele léptem egy darab szilánkba. Hardin oda jött, próbált segíteni hogy lábra tudjak állni és vissza mehessünk a házba. Nehezen de sikerült. A kanapén ültünk miközben próbáltam kiszedni Hardin-ból, hogy mi is történt, de nem nagyon akart róla beszélni, így hagytam. Ezután indultam haza, amint ki léptem az ajtón már korom sötét volt szóval így nem mehettem vissza a kollégiumig. Landon felajánlotta,hogy itt aludhatok nyugodtan, elfoglaltam egy szobát majd le dőltem pihenni. Pár perc múlva ajtó csukodást hallottam, megnézem, hogy ki lehet de a sötétben nem láttam az arcát. Az ágy besüppedt alattam majd egy kezet éreztem az arcomon ami lejjebb vándorolt a nyakamra. Elkezdtem gyorsabban venni a levegőt, keze már pólóm alját kereste majd elkezdte le venni rólam.
-Nem is tudtam, hogy ilyen hatással vagyok rád Theresa. - mondta vigyorgó hangnemben
Még válaszolni sem tudtam, annyira kizártam mindent körülöttem, csak Hardin-ra összpontosítottam. Keze puha, de egyben érdes is volt, ahogy a tetoválások be borították az egészet így elfedve kézfejét. Keze már hasamnál volt, lágyan simogatta, le döntött az ágyra majd felém magasodva elkezdte testemet apró csókokkal elhalmozni. Tetteire sóhajok hagyták el a számat, erre mosolyra húzta ajkait majd a nadrágomhoz érve elkezdte kigombolni. Megemeltem csipőmet, hogy hamarabb menjen neki, lábamat bokámtól egész combom közepéig simogatta majd itt-ott puszikat adott. Kezét a nőiességem felé húzta majd elkezdett a bugyimon keresztül simogatni, pár percig még ezt csinálta majd ezt megunva le húzta rólam. Még ingerelt aztán berakta egy ujját, kicsit furcsa érzés volt, de egyben nagyon jó is, még egy ujja társult a másikhoz majd folytatta. Ölemben furcsa érzést éreztem, hátam ívben feszült majd lábaimat remegve sülyesztettem a lepedőbe. Hardin kihuzta ujjait majd mellém feküdt, pár percig próbáltam még a zilált lélegzetvételemet helyre tenni. Gondolkodtam, egy kis idő után megtörtem a csendet.
-Mégis mit művelünk Hardin? - kérdeztem összezavarodva
- Ne kérdezz olyanokat amikre még te magad se tudod a választ. - mondta majd kiment az ajtónMit is vártam,hogy itt marad velem? Végtére is semmi köze nincs hozzám ahogy nekem se hozzá , azt csinál amit akar. Azért rosszul esett kicsit, hogy csak úgy kiment de nem is foglalkoztam vele, mármint megprobáltam. Ezek a gondolatok után elaludtam. Reggel összeszedtem magam, majd elindultam vissza a kollégium felé, remélemve, hogy Noah még nem kelt fel. A szobámba be lépve megkönnyebbültem mivel Noah még aludt,be másztam mellé majd kicsit elaludtam amig fel nem kel. Miután felkelt elmentünk egy kávézóba, elmentünk megnézni egy filmet, hiányzott már, hogy csak ketten legyünk. Sajnos délután már haza kellett mennie, mondtam, hogyha találkozna édesanyámmal adja át, hogy jól vagyok és ne addogjon. Szobámba vissza menve, ágyamra fel dölve elkezdtem telefonozni , ezt megunva, gondolkodtam. Bűntudatom lett. Főleg azok után ami este Hardin-nal történt és én nem csak az, hogy hagytam neki hanem még Noah-t is be csaptam. Nem is szóltam neki, hogy ne gondolja túl, de talán amiről nem tud az nem fáj neki, azt akarom, hogy boldog legyen. Mások boldogsága mindig fontosabb lesz az enyémnél.
YOU ARE READING
~💫𝕄𝕚𝕦𝕥á𝕟✨~
Romance🌷,, - Nem gondolod, hogy kicsit túl toltad ezt a dolgot? -Milyen dolgot Hardin? -Tényleg van valami de nem az amire gondolsz. -Molly fogd be a szád. -Emlékszel a felelsz vagy merszre? -Mi? -Molly ne. Megmutatja Tessának a videót ami a bulin készül...