Bölüm Başlığı

25 7 2
                                    

Cemo'dan
Sabah uyandıktan sonra sarhoş gibi elimi yüzümü yıkamak için lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra hızla merdivenlerden inip yemek hazırlayan annemin yanağına
"Günaydın mumcik!" Diyerek bir öpücük kondurdum. Sonra tabii babamı da öptüm.
"Günaydın babammm"
"Günaydın balım. Geç otur hadi kahvaltı hazır." Kahvaltımızı ettikten sonra babam beni okula bırakmak için ayağa kalktı
"Hadi kızım okula bırakayım seni."
"A yok babacım ben bu gün Atakan ve Batuhan ile birlikte gideceğim."
"Tamam kızım selam söyle."
"Tamam baba söylerim. Hadi görüşürüz." Deyip evden çıktım. Hemen kulaklarıma kulaklığımı taktım ve sesli şiir açtım ve yürümeye başladım. 5 dakika sonra buluşacağımız yere vardım. Atakan ve Batuhan çoktan gelmiş beni bekliyorlardı.

"Günaydın Cemomm!" Diyerek ikisi birden bana sarıldı. Ben de onlara
"Türkiye yakışıklılar federasyonu'nun en yakışıklıları günadın." Deyip sarıldım ve yürümeye başladık.

"Ya Ati bi şey sorcam."
"Sor güzelim." Ay bu lafa düşüyorum ve Atakan'ın ağzına çok yakışıyor.
"Senin Zeynep vardı bi ne oldu ona? Açılacağım diyordun. Açılabildin mi?"
"Daha açılamadım ama açılacağım bu gün."
"Yürü be Ati kim tutar seni!" Diye araya girdi Batu.
"Ya Batu yok mu birileri ya?"
"Yok Cemo ya. Olmasını da istemem zaten. Aşk işleri falan bana göre değil."
"Bak bak laflara bak."
"Eee Cemo Mertkan ile nasıl gidiyor?"
"Gayet güzel gidiyor."
"Tabi güzel gider olum. Kız sinirlenince öyle hızlı konuşuyor ki iyi geçinmekten başka çaren yok." Diye araya girdi Batu.
"Dimi ya Batu bir de tokadım vardı sanki unuttun galiba?!"
"Onu hiç unutur muyum ben ya. Aklıma geldikçe sızlıyor ensem."

Sonra böyle havadan sudan konuşarak okula gittik. Okulun bahçesine girdik, sınıfa çıkıp çantalarımızı sınıfa koyup her zamanki yerimize geçip okulda olan biteni izlemeye başladık derken çok güzel bir şey oldu.

"Ohaaaa!"
"Ne oldu kız?!"
"Okulun bahçesine el ele giren Ayşegül ve Ozi değil mi ya?!"
"Oha vallaha onlar!" Hemen onların yanına gidip olanları öğrenmeye başladık.

"Günaydın Ayşegül. Günaydın Ozi."
"Günaydın altın üçlü."
"Siz ele ele falan... durum ne?"
"Ay doğru biz size haber vermeyi unuttuk. Hadi aynı anda söyleyelim Ozi. Üç iki bir, BİZ SEVGİLİYİZ!"
"Kızım o anlaşılıyor zaten. Ne zamandan beri😉"
"2 gün önce başladık daha."

Sonra ben Ayşegül'ü yanıma çekip uzun uzun anlattırdım olayı. Sonra zil çaldı dersler başladı. Okul bitince benim tiyatro kursum oluyor oraya gittim sonra eve dönüp yemeğimi yedikten sonra biraz ders çalıştım ve kitap okudum. Sonra aşağıya inip annem ve babam ile film izledim. Saat iyice ilerleyince herkes yatağına çekildi ve uyudu. Ben hariç. Ben sabaha kadar oturdum. Kitap okudum, film izledim ve Atakan ve Batuhan ile konuştum.

Altın Üçlü adlı grubunuzdan 2 yeni bildiriminiz var
Hemen gruba girip ne yazdıklarına baktım.

At Gibi Adam Ati(ama öyle demeyin gerçekten at gibi)
Uyudunuz mu?

Batuşumm:Ben uyumadım. Cemo uyudu mu acaba?
Ben:Ben de uyumadım.
At Gibi Adam Ati:Hiç kimse uyumamış ya. Ben heyecandan uyuyamadım.
Ben:Ne oldu lan neden heyecanlandın?
At Gibi Adam Ati:Daha doğrusu sevinçten. Olm çabalarımız işe yaramış lan. Ozi ve Ayşegül sevgili olmuş."
Batuşumm:Aynen ya çok mutlu oldum. Aslında onlar birbilerini seviyorlardı ama farkında değillerdi. Biz sadece fark etmelerini sağladık.
Ben:Aynen öyle oldu. Ya Ati sen açıldın mi Zeyno'ya?
At Gibi Adam Ati:Açıldım! Hatta çıkma teklifi ettim kabul etti! Yarın buluşacağız.
Batuşumm:Olm çok iyi ya çok sevindim senin adına. Ama Zeyno adına çok üzüldüm.
At Gibi Adam Ati:Niye lan!?
Batuşumm: Cemile gibi bir görümcesi olacağı için puhahahahah
Ben:Aman ne komik! Valla bak gece baca demem gelirim yanına seni bir kaşık suda boğarım!
Batuşumm:Ya tamam Cemo ya şaka yaptım.

Böyle güzel güzel komik komik 2 saat boyunca konuştuk. Sonra benim uykum geldi ve yattım. İnternetimi de kapattım, onalr ben yattıktan sonra ne konuştular bilmiyorum ama eğer Batu benimle dalga geçtiyse sonu çok kötü olacak.

 İnternetimi de kapattım, onalr ben yattıktan sonra ne konuştular bilmiyorum ama eğer Batu benimle dalga geçtiyse sonu çok kötü olacak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu bölüm bu kadar inşallah beğenirsiniz. Gecenin bu saati bu kadar uğraştım bir oyu çok görmeyin be.

İyi okumalar😊

Altın Üçlü✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin