SELAM HARİBOLARIM 50 KİŞİ İLK BÖLÜMÜ OKUMUŞ ÇOK TEŞEKÜR EDERİM .ÇOK MUTLU OLDUM.
Şaşkınlığım ağzımı açık bırakırken sınıfın içine girdim. Herkes bana bakıyordu.
Hoca da bu sıra ödevlere bakıyordu .Birde yazın ödev veriyolar yaa tövbe tövbe ve bilin bakalım ne oldu? Ben ödevimi yapmadım.TADAA!!!
"Tuğçiş ödevini yaptım mı bakalım?" Hocam gerçekten mi? Yanımdaki daşınnn yanında bu söylenir mi? Tüü yazıklar olsun size tüü tüü!!
”Tuğçiş sana diyorum daldın gittin." dedi.
”He hocam ben yapmadım ya. Hocam yaz yaz ödev yapılır mı? Düşünün halimizi Mahsum Kırmızı gülün filminde oynasam Oscar verirler bana.” dedim.
Oha amk ben az önce bunu hocaya mı söyledim? Valla bittim.
Hoca ağzı açık bir şekilde bana bakarkene. "HOÇÇAMM valla okul açılınca yapcam dedim." 'Heyecandan da Hoççam dedim ya. Oldu mu şimdi daşın yaında Tuğçe, oldu mu?' diye 'oldu mu şimdi, oldu mu yar." şarkısında tam giriş yapmıştım ki hoca:
"Küp kafalısın tuğçe ya." dedi, ve teyzeler gibi "Bu gençliğe noluyor yaa." diyip gitti.
"OHH be rahatladım." dememle Doruk'un bana bakmasına şahit oldum.
”Ne bakıyorsun yaaa sapıkmısın olum." dedim.
“Güzele bakmak suç oldu dedi .” Doruk. Az. Önce. Bana. İltifat. Mı. Etti. Bizim. Doruk. 'Nerden bizim oldu ya?' diye düşündükten hemen sonra bir 'Boşver.' çektim ve içimdeki flash tv'nin halay çekmesine izin verdim, derken de yere düştüm.
Lanet olsun içimdeki Mahmu Tuncer! Bir düşmediğin kalmıştı daşın yaında, düştüm o da tam oldu. Bir daha sana halay çektirmek yok!
Bugun ikinci oldu yaa ikizlerim -siz anladınız- öldü yaa!
Doruk bana elini uzatırken “Yarın okul açılyor hayacanlı mısın?" dedi.
Ona ölüm bakışımı atarken ”Sence? “diye sordum.
"Tamam tamam soranda hata yaa. Sen niye bu kadar agrasif ve atarlısın?" diye sorunca iç ses A"tara atar gidere gider hülooo" dedi .Tabi bunu sesli söylemiştim .
Bana mal mal bakarken zil çaldı ve ona bakmadan apar topar hazırlanarak çıktım .Kırmızı hücreler yanağıma hücüm ederken utandığımı anladım .OHA ben utandım ben herkese atarlanan Tuğçe Demir utandı .AMANİN BU!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MALAPAT
Teen FictionİNSANLAR ,YAĞMURA, HORTUMA TUTULURLAR .BEN İSE İMKANSIZ AŞKA TUTUNMUŞTUM.AMAN BOŞVER BU KADAR EDEBİYATA .BİR KIZ BİR OĞLANA AŞIK OLUR.KİMSE ANLAMASIN DİYE ONA MALAPAT DER VE BUNDAN SONRA EKŞINLI BİR HAYAT BAŞLAR SİZDE BU EKŞINLI HAYATI YAŞAYIN...