bölüm 1

10 1 0
                                    

jimin'in anlatımıyla.

Bugün de diğer günlerin aynısı olacaktı, kesinlikle. uyandığım gibi lavaboya geçip elimi yüzümü yıkamıştım, aynadan kendime bakarken göz altlarımın morardığını gördüğümde edebiyat hocasına bir küfür etmiştim. Sırf projeyi yapmak için geç saatlere kadar oturmuştum ve şimdi de uykusuz bir şekilde okula gitmem gerekiyordu. Okul kıyafetlerini giyip çantama gerekli şeyleri koyduktan sonra böyle okula gidemeyeceğimi anlayıp aynamın önündeki kapatıcıyı alarak gözlerimdeki morluğu kapatmıştım, mutfağa inip annemin evden çıkmadan önce hazırladığı kahvaltıdan birkaç şey atıştırdıktan sonra kook'tan gelen mesajı görüp evden çıkmıştım. Dışarıda bekleyen kook'a el sallayıp gülerek yanına gelmiştim.

'sonunda geldin.'

'dün projeyi yaparken uyuyamadım, sabah da zor uyandım ne yapayım?'

'ah o lanet hoca. projeyi yarın vereceksin neden dün yapmak için uğraştın ki?'

'bugün erkenden uyanmak için mal.'

'çok mantıklı, pardon.'

İkimizde gülüştüğümüz sırada okula yaklaştığımızı fark etmiştim, zaten pek de uzak değildi. Her sabah kook ile okula yürüyerek gelirdik, 4 yıldır böyleydi. Okula vardığımızda hızlıca sınıfa geçerken hoca gelene kadar kulaklığımla şarkı dinlemiştim.

Sonunda okul bittiğinde yine kook ile beraber eve dönerken aldığım çilekli sütü içiyordum, derin bir nefes alıp yürürken sütün bitmesiyle çöp kutusuna atıp kook'un yanına dönmüştüm.

'bugün yazdığın matematik sorularını atarsın değil mi?'

'atamam kook, uyumasaydın!'

'ama çok uykum vardı sen de gördün.'

'benim de vardı, ben uyudum mu?'

'tamam üzgünüm lütfen o yazdıklarını bana ver.'

'yarın veririm, hadi görüşürüz!'

'görüşürüz jim.'

Kook'a el sallayıp içeri geçtiğimde akşama kadar salonda televizyon izlemiştim, annem geldiğinde biraz onunla konuşup ardından odama çıkmıştım. Kendimi yatağa bıraktığımda kısa sürede uykuya dalmıştım.

'Sen Park Jimin, Jeon Jungkook'u eşin olarak kabul ediyor musun?'

'Evet.'

'Peki sen Jeon Jungkook, Park Jimin'i eşin olarak kabul ediyor musun?'

'Evet!'

'Ben de sizi şahitler huzurunda eş olarak kabul ediyorum, eşinizi öpebilirsiniz.'

Aniden gözlerimi araladığımda etrafıma bakınmıştım, rüyaydı.. tanrım! Jeon Jungkook'la evlendim rüyamda, bu nasıl bir şey? Üstelik öptü de! Kafayı yiyecektim sanırım, geri uyu Jimin, bu gerçek olamaz.

Gözlerimi geri kapattığımda bir süre uyuyamasam da daha sonra uykuya dalmıştım..

merhabalar.. bu yazdığım ilk fic, nasıl olur hiçbir fikrim yok ama aklıma geldiği gibi yazmak istedim. kısacık bir bölüm oldu farkındayım ama olayların başladığı bölüm olduğu için böyle yazmak zorunda kaldım.. düzeltmem gereken yerler olursa lütfen söyleyin, ilk defa yazdığım için yanlışlarım olabilir. kendinize iyi bakın, boş jikooklu günler! 💜💜💜

 kendinize iyi bakın, boş jikooklu günler! 💜💜💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
rüya | jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin