Yalan söylediğimin farkındaydım.Ama ne yapabilirdimki daha yeni tanışmıştık.Hem benden ne bekliyorduki
evet sevgliim yok seninde yokmuş.Koşup boynuna atlamamı mı? Belki de neyse ya.Artık sıkılmıştım.Homurdanıp duruyodum farkeden kim?Sıra handedeydi.Onada doruk çıktı.Doruk masumane tavırlarla doğrulukmu cesaretlilk mi dedi.Handede cesaretlilik dedi.Ya bi ben doğruluk dedim heralde??
Sorduğu soru da bizimkine benzerdi burdan biriyle çıksan o kim olurdu?
Ya bu daha kazık bir soruydu hem anıl sapık atalayda sapık berke masum gibi dorukta sapık çıkacaktı bunlar kardeşti ve birbirlerine benziyolardı.
Hade düşündü.Ve inanamıyorum doruğun dediği tek şey şuydu:biliyorum hepimiz ultra yakışıklıyız ama birimizi seçmek zorundasın.Ne yani kızıp bağırmamı bekliyodunuz.HAHA NO! doğru söze ne denir di ki?
Hande kararını vermişti.Öyle bir şey olmazdı olsaydı bile kararım sensin.Parmağını doruğa uzattı.doruk biliyodum biliyodum diye çocuklar gibi sevindi ya gülmekten öldük.
Derken saate gözüm kaydı ne 03.00 mı??
Ya biz yarın hata bugün 5 saat sonra okula gitcektik?
Ve artık erkekleri göndermemiz gerekiyordu ben ortalığı toplayıp kapıyı açınca salak anıl direk kapattı biz bu gece burda kalıyoruz hem alkollüyüz eve gidene kadar kaza yaparsak nolcak?
Tabiki böyle bir ihtimal vardı ve fazlaydı.suçun üzerime kalması isteyeceğim son şeydi hatta belki istemeyeceğim??
Bu durumda biz yukarıda onlar aşağıda yatacakı.nevresimlerdi ve çarşaf yorgan vs bir çırpıda getirdim ya hepsi koltuğun üzerinde uyumuşlardı.ya beli felan tutulurdu anılın ben ona kıyamamki ne diyon sen mal buket?
sanane beli boynu heryeri tutulsun zorla evini bastı gece burda kalıyo ve sen o taş çocuğu düşünüyosun.bunları içsesim söylüyodu.çok azıcık sahpık bir içsesim var Allaha şükür.Yada normal desek daha uygun olurdu sanırım.Kızlara bağırdım herkes birini kucağna alıp bizim yataklara yatırdı oha ya bunların hayvan gibi ama fazla kiloları yok çünkü bol bol baklava yapmışlardı.Saat 04.00 dı ve gözlerimden uyku akıyordu.Bizde annem ve babamın odasına+misafir odasına yattık aslında birleşikti duvarı kırdırmıştık.ve ben hiç istememiştim ama iyiki annem ve babam kırdırmış
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This İs My Life
ChickLitBelki iyi belki kötü bir hikayeye adım attık.Ve sizinde yanımızda olmanizi bekliyoruz.