Çilek kokulu kız

114 6 0
                                    

Medyada Buket&Anıl

Biri kapımızı yumrukluyordu ne yani onlarla aynı evdeyken kapıyı kilitlemeden yatacağımızı mı?

Tabikide kilitledim hemde iki kat ve uykulu gözlerle kapıya ilerledim açtım ve Bir adet anıl duruyordu kapımda ve arkasında ise tayfası direk beni ezerek kızlara yöneldiler bu berk e ben masum mu demiştim pardon yanlış kişi elinde sürahi vardı doruğa atalaya ve anıla pet şişe içinde su verdi ve suyu bizim kızların üzerine döktüler.hepsi cırlayarak uyandı.Saat 08.12 yi gösteriyodu.Okul kaçmıştı.Koşarak kahvaltı hazırlamaya indiğimizde gözlerim büyüdü.Bu kahvaltı sofraasını annemden başkası hazırlaşamazdı ve o eve ggeldi.Eerkekler tayfasını öldürmedi ve işe gitti.Hayır o böyle biri değildi.Arkadan erkekler bağındı sofrayı beğendinizmi 

BEN ŞOK

BEN WEFAT

BEN İPTAL

ne yani onlarmı hazırlamıştı neyse leziz gözüküyodu hepimiz aynı anda bitirdik.Koşa koşa giyinmeye çıktık ne yani 3.derse yetişirdik heralde hem anılın arabası vardı.ben onun yanına otursam kızlarda arkaya biyere otursalar erkekler de kendi arabalarıyla giderlerdi.Hazırlanıcaktıkki bir anda arkamda anım,doruk,atalay,berke çiftini gördüm yani biz giyinirken bizi izleyeceklerdi.O kadar imansız değimldik hiçbirimiz yan.Hemen hande kapıyı kapatmaya çalışırken doruk ona yaklaştı ve kulağına birşeyler söyledi yemenlen biz meraktan ölüyoduk.Kapıyı kitledi ve bana çilek gibi koktuğumu sölledi.hmm güzel iltifat ama nerden biliyoduki TABİ YA BİZİM KALDIĞIMIZ ODALARDAN BİRİNDE SANIRIM MELİSİN ODASIYDI BU EVİN TÜM ANAHTAR KOPLASI VARDI VE DORUK GZİLİCE ODAYA GİRMİŞTİ VE TAYFASI GİRMEMİŞTİ BİZ KIZLARLA HEP BİR BÜTÜN OLDUĞUMUZ İÇİN TUHAF TUHAF YATARDIK. ve bizi o haldeyken görmüşlerdi işte ölüm sebebim ya fotolarımızı çektiyseler diye düşünerek giyinmiştim.Çanta felan gerek yoktu hızlıca çıktık ve anıl arabayı hızlı kullanıyodu.Erkenden vardık.derstelerdi ve hepimiz aynı anda girince sınıffa herkesten bir Oooo sesleri yükseldi ne yani bunlar o kadar popi miydi?

Hem ne sanmışlardıki??

This İs My LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin