κεφαλαιο 28

1.9K 48 5
                                    

Την άλλη μέρα η κατ είχε λίγο άγχος γιατί στην ουσία σήμερα θα γνωρίσει η μαμά της τον Πάνο.

Όταν εφτασε στο σχολείο είδε απο μακριά την Δέσποινα να μιλάει με τον Γιώργο. Όταν τους πλησίασε, ο Γιώργος την κοιταξε και έφυγε.

Δεσπ: επ, τι κάνεις;

Κατ: τι λέγατε;, ρώτησε κοιτώντας τον Γιώργο

- με ρώτησε τι κάνω μετά το σχολείο

- ορίστε; Και τι του είπες;

- Του είπα ότι θα βρεθώ με τον Δημήτρη

- Δεν καταλαβαίνω

- Δεν σου μίλησε καν όμως. Έγινε κάτι;

- με κέρασε τσιγάρο χθες

- ΤΙ; ΚΑΠΝΙΣΕΣ;

- Ναι. Δεν είναι αυτό το θέμα τώρα. Όταν γινόταν αυτό ήμασταν στο δωμάτιο μου. Αφου με πήρες τηλέφωνο είπα αμέσως στον Γιώργο να φύγει γιατί υπέθεσα ότι θα ερχόταν ο Πάνος σπίτι μου. Τελικά είχα δίκιο. Είχα αγχωθεί πολύ και αν έβλεπε ο Πάνος τον Γιώργο στο δωμάτιο μου, καταλαβαίνεις τι θα συνέβαινε. Οπότε είπα στον Γιώργο να κρυφτεί στην ντουλάπα. Ήρθε ο Πάνος και...

- τι;

-το κάναμε

Η Δέσποινα έβαλε τα χέρια στο κεφάλι της:

- Όχι όχι, δεν το έκανες αυτό!

- το ξερω ήταν μαλακια. Ξέρω πως νιώθει ο Γιώργος και σίγουρα δεν του άρεσε αυτό που είδε. Αλλά αν έλεγα όχι στον Πάνο θα καταλάβαινε ότι συμβαίνει κάτι γιατί εγώ πάντα θέλω να... κατάλαβες.

- θα μπορούσες να πεις ότι έχεις περίοδο

- Δεν το σκέφτηκα εκείνη την ώρα

- πω ρε Κατερίνα. Τι να σου πω. Έχει δίκιο που δεν σου μιλάει

- μα τι άλλο να έκανα; Τον ξερεις τον Πάνο δεν θέλει πολύ να αρπαχτει. Ακόμα και όταν μας βλέπει να μιλάμε ζηλεύει φαντάσου να μας έβλεπε και στο δωμάτιο μου κιόλας.

- Τι να σου πω. Έχεις και εσύ τα δικιά σου. Αλλά μην το αφήσεις έτσι. Συζήτησε το με τον Γιώργο. Ξέρω ότι είναι σημαντικός για εσένα

- Ναι πρέπει. Αύριο λογικά. Να του περάσουν λίγο τα νεύρα

Αφού τελείωσε το σχολείο η κατ πήγε σπίτι της. Πρώτα τελείωσε το διάβασμα και μετά έφτιαξε μια λίστα για το τι θα έπαιρνε στην Θεσσαλονίκη. Μετά από μια ώρα περίπου αφού έβαλε λίγο τάξη σε όλα, πήρε τηλέφωνο την ξαδέρφη της.

Σε Θέλω Στα 4Donde viven las historias. Descúbrelo ahora