Her zamanki gibi sıcak bir gündü. Gri saçlı hoş adam etrafına yaydığı kendisi kadar hoş olan aurasıyla dükkanındaki çiçekleri düzenliyordu. Yeni gelen çiçeklere çabuk ölmesinler diye bakım yapıyor, arada bir de şarkı mırıldanıyordu.
{kesin mırıldandığı şarkı şu olurdu dediğiniz bi şey var mı}Takım elbiseli tuhaf bir adam dükkana girene kadar bu maraton devam etmişti.
Tuhaf olmasına rağmen çekici bir adamdı. Anlamsızca etrafa bakmasını dükkanın sahibi bölmüştü.
"Hoş geldiniz. Yardımcı olabilir miyim?"
Sugawara en büyük gülümsemelerinden birisini karşısındaki yakışıklı adama sundu. Yüzü bir yerden tanıdık geliyordu ama şimdilik bu hipotezi beyninin derinliklerine gömdü.
Adam uzunca karşısındaki gri saçlı gence bakmıştı. Gözünün yanındaki benine kadar her şeyi mükemmel olan gencin karşısında elleri terliyordu âdeta.
"Anneme götüreceğim. Lütfen hoş bir buket olsun. Para konusu sıkıntı değil, zevkinize güveniyorum."
Diyerek karşısındaki çiçekçiyi tekrar seyrekoyuldu. Bundan öncesinde birkaç defa daha buraya gelmişti Daichi.
Ölen annesi için her sene çiçek alırdı. Karşısındaki gencin onu tanımamasına şaşmıyordu fakat kırılıyordu.
Daichi onun tüm hayatını, arkadaşlarını, akrabalarını hatta dükkanın kirasını ne zaman ödediğini bile biliyordu.
Bu onun özel hayatını suistimal ediyordu. Bunun bilincindeydi fakat gri saçlı meleğe olan saplantısını durduramıyordu.
Sugawara ufak bir aceleyle çiçek buketini hazırlamıştı. Buketi yeni gelen papatyaları ile donatmış, etrafını hoş sütlü kahve tonunda bir kağıtla çevrelemişti. Krem rengi dantel bir kurdale ile de etrafını sarıp takım elbiseli adama uzattı.
"Borcunuz 1250 yen."
Daichi arka cebinden cüzdanını kasada gülümseyen çocuğa bakarak çıkartmış parayı uzatmadan önce onu biraz daha görmeyi dilemişti.
İşi gereği onunla yakınlaşmaktan korkuyordu. Daichi iyi işler yapmıyordu, hâliyle düşmanları da çoktu. Narin meleğinin onun yüzünden zarar görmesi hayatında isteyeceği son şeydi.
{güneş ve ayın aşkı}Parayı son saniyelerini geçirdiği adama uzattı. Sugawara parayı alırken elleri değmişti. Bu bile Daichi'yi heyecanlandırmış, boğazının kurumasına yol açmıştı.
Gri saçlı genç parayı alıp kasaya attıktan sonra para üstünü uzatmıştı ki Daichi çoktan dükkanın çıkış kapısına varmıştı.
"Bekleyin lütfen, paranızı almadınız."
Takım elbiseli genç elini kapı pervazına yerleştirdi. Kafasını doksan dereçe çevirip yan profilini gözler önüne sundu. Sırıttı.
{JUST FUCKING IMAGINE THAT SMİLE}"Kalsın."
{lew admin buna çok taşaklı hissettiriyor diyor lmao}
(Ama cidden taşşaklı hissettiriyor, bir kere ben de üstü kalsın demiştim)
{oha düştüm paranla döv beni mommy}
(Olru)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
flowar, daisuga
FanfictionOikawa'dan hoşlanan çiçekçi Sugawara ve çiçekçiden hoşlanan mafya Daichi. Daha ne kadar ilginç olabilir ki? +18 | DaiSuga !bu kitap "Ai No Kusabi" adlı animeden esinlenilerek yazılmıştır.