0.4

163 21 27
                                    

20 gundur bolum gelmiyo ama bi sorun neden
SINAVLARIM BITTI SONUNDAAA 😥💞💞💞💞
2. Sinavlar olcakmis sik amk sik
-lew

Gömleği üstüne biraz dar olan Sugawara aynaya bakarak etrafında yavaşça dönüyordu. Siyah rengini sevmezdi ama kendisine yakıştığı âşikârdı.

Üzerini değiştirmek için kullandığı odada uzun süre kalmış olacak ki kapıdaki adamlardan biri seslenmişti.

"Hızlı ol hanımefendi gitmemiz gereken yerler var."

"Hanımefendi" denmesine kızmış olacak ki sinirli bir suratla odadan çıkmıştı. Diğer devlerin yanında kendisi ilkokul çocuğu gibi kalıyordu.

Herkes aynı anda bir yere ilerlerken papatya çocuk onları koyun sürüsü (tr serveri mubarek -lew) misali takip etmişti.

Kahverengi kapılı odaya vardıklarında kapı birkaç kez tıklatıldıktan sonra gelen "gir" sesiyle birlikte Sugawara içeriye itilmiş, ardından kapı kapatılmıştı.

Daichi masanın başında birkaç kağıdı karıştırırken kafasını önündeki hareketlenmeyle kaldırdı. Gri saçlı genç o kadar güzel olmuştu ki, esmer adam her an aklını kaçırabilirdi.
(Iste ask be goruyo musunuz -lew)

"Takım elbise çok yakışmış."
(Tabi ki yakismis -lew)

"Teşekkürler fakat aynısını senin için söyleyemeyeceğim maalesef."
(OFF KAVGADA SOYLENMEZ -lew)

Suga son sözüyle kollarını kavuşturup sırıtmıştı. Gözlerini ise başarıyla kapatıp üstünlük taslıyordu.

Daichi birkaç adımda onun yanında olmuş, elini çocuğun beline dolamıştı. Diğer elini ise hafifçe yanağında gezdirmiş, kırılacakmış gibi davranmıştı.

Sugawara romantik ortamı bozmak adına kendisinden uzun olan adamı göğsünden ittirip temasından kurtulmuştu.

"Aşık mı oldun? Takım elbise konusunda şanssız kişi."
(İyi dedi kral -lew)

Daichi gülüp elini gri saçların üstüne koydu.

"Evet, hem de çok aşık oldum. Arkadaş konusunda şanssız kişi."
(Koydu lafı -lew)

İkisi de ağlanacak hâllerine güldükten sonra oda kapısı tıklandı. Korumalardan birisi içeriye girerek endişesini belli eden bir ses tonuyla konuştu.

"Yerlerini bulduk, arabalar hazır hemen gitmemiz gerekiyor efendim."

Cümlenin bitmesiyle Daichi'nin kaşlarının çatılması bir olmuştu. Papatya çocuk neler döndüğünü çözemediği için Daichi'ye sorarcasına baktı.

"Diğerlerinin yanına git, benim arabama binmen gerekiyor. Arabaya binip gelmemi bekle ve..."

Kahverengi saçlı adam bir-iki adımda çocuğun yanında bitmişti. Suga'nın yüzünü ellerinin arasına aldı, burnunun ucuna ufak bir buse kondurdu.

"...korkmana gerek yok. Ben yanında olacağım."

Bolum kisa biliyorum ama bunun icin bana degil Ziya Selcuk'a hesap sorun

BIYOLOJIDEN 25 ALDIM HOCA 75 PUANI NERDEN KIRDI ACABA

-lew



flowar, daisugaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin