ARANIYOR! 3

12 1 3
                                    

Jin ae;
-Buna hayır diyemem. Hemen abime söyliyeceğim.

Yeon;
- Dur! Abine ne söyliyeceksin? Ilk önce bir arkadaşını ara ve abim ararsa senin yanımda olduğumu söyle de . Böylece rahatça seni orada yani kendi dünyamda gezdirebilirim. Tamam sen abinle konuş. Gerisi bende

Jin ae;
- Tamam!çok heyecanlıyım.

Park jiho;
- Nerde kaldı bu kız yaa.

Jin ae;
- Geldim abi ben ryeollarda kalacağım.

Park jiho;
- Tamam hızlı git ama 3 gün kalabilirsin.

Jin ae;
- Tamam abi hadi görüşürüzz

Ve jin ae hemen eşyalarını toplar yani yanına bir kaç kıyafetini alır. Ve yeon seslenir.

Yeon;
- Bende hemen mesaj attım ordaki arkadaşım seni saklayabiliceğimizi söyledi. Tamam her neyse ben sana yolda anlatırım.

Jin ae;
- Pekala sana guveniyorum. Bu çantada bir kaç kıyafetim var.

Yeon;
- Tamam bana ver ben taşırım.

Jin ae;
- Tamam sen ne dersen yapabilirim. Sen benim meleğimsin sonuçta :)

Yeon;
- Bende sen ne dersen yapabilirim. Tek arkadaşım sensin sonuçta.

Jin ae;
- Tamam gidelim.

Hemen merdivenlerden indik ve bi anda yeonu göremedim. "Burdayım" Dedi. Arkamı döndüm ama yoktu.

Yeon;
-İnsanlar seni deli sanmasın die kendimi kamufule ettim ama hala yanındayım. Bu arada içinden konuş. İnsanlar etrafta dolaşıyor.

Jin ae;
- Pekala.

Bir terslik vardı yeon ve jin ae yol boyunca hiç diyalog kurmamışlardı. Yeon jin aenin yanında belirdi.

Yeon;
-Burda insanlar yok benim gibi varlıklar var onlar seni görebiliyor. O yüzden yanlış bir sey yapma. Kısaca benim dediklerimden çıkma. Burada ruhlar bile öldürülür. Ama evinden çıkmazsan sana hiç bir şey olmaz. Gel şu ara sokaktan gidelim. Jin ae! Dur orada biri var!

Jin ae;
-Aaaaaa!

Yeon; - Sakin ol

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yeon;
- Sakin ol. Geçti,belkide seni buraya hiç getirmemeliydim özür dilerim.

Jin ae;
- Hayır sadece küçuk bir şey atlattık. Ve bu senin hatan değil.

Yeon;
- küçük bir şeymi? Ölebilirdin!

Jin ae;
- Ama ölmedim karşındayım işte vurduğun adama ne olacak?

Yeon;
- Artık hic bir şekilde yeniden doğamiyıcak çünkü ruhu öldü.

Jin ae;
- Eve gidelimmi?

Yeon;
- Daha yeni geldik?

Jin ae;
- Görünüşe göre IQ'nda bir değişiklik yok. Sizin eve demek istedim evden çıkmazsak bir şey olmayacağını söylemiştin.

Yeon;
- Ah! Tamam hadi eve gidelim.

Jin ae;
-B-burası senin evinmi?

Yeon;
-Evet son 4 yılda düzelttim.

Jin ae;
-Tamam hadi eve girelim. Bu ev sandığımdanda güzel. Kısaca bayıldım.

Yeon;3 gün burada kalacağız.

Dedi ve kapi çaldı gelen yeonun ölen annesinin ruhuydu.

ARANIYOR!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin