UYARI!!!
Tesadüfen geldiysen,+18
AŞIRI CİNSELLİK!
EŞCİNSEL İLİŞKİ!
ŞİDDET!
OLUMSUZ ÖRNEK!İçerikle ilgili önemli önemli bir not: Hikayemdeki omega'lar çift cinsiyetli. Kadınlar için zaten bu geçerli bir durum değil ama erkekleri çift cinsiyetli olarak yazacağım çünkü diğer türlüsünü gerçekten okumaktan zevk alsam da yazmak biraz gerçek dışı hissettiriyor. Diyeceksiniz erkek hamile kalabiliyor, kurt formuna dönüşüyor da bu mu gerçek dışı. Cevabım evet :))) Hikaye benim olduğuna göre bu şekilde yazmakta da özgürüm :D
Omega olarak doğan erkekler rahim ve vajina ile birlikte doğuyorlar ve regl oluyorlar. Aşerebiliyorlarsa bence regl de olabilirler >_< hamilelikten bahsediyorsak, olmalılar da zaten. Sütleri de oluyor. Ama çoğunlukla yeterli gelmediği için bir süt anneye de ihtiyaç duyabiliyorlar.
Doğuştan cinsiyeti belli olmayan ama sonradan omega olduğu anlaşılan erkeklerin de rahim ve vajinaları var ama bir operasyonla vajina girişinin olduğu bu bölgenin açılması gerekiyor. Anlaşıldı umarım *-* sorunuz olursa yazın cevap veririm.
Ve benim hikayemde Beta'lar da hamile kalıp bir omega ya da Beta'yı hamile bırakabilecekler. Kızgınlık dönemi yaşayacaklar. Sadece doğurganlık seviyeleri biraz daha düşük olacak. Betaların çilesine son veriyorum asdfgjkk
Diğer önemli bilgilendirmem de;
Çiftlerimiz hemen birlikte olmaya başlamayacaklar tabii ki... bu yüzden ana karakterlerin başka kişilerle ilişkileri de olacak. Tek gecelik ya da sevgili olarak ilişki yaşadığı insanlar olacak.Size taş gibi bir Jungkook yazacağım asdfhjlş arada onu kıracağım, çünkü bunu yapmayı seviyorum. O kırıkları toplamak iyi hissettiriyor. Farklı bir içerik olacağına inanıyorum. Umarım seversiniz.
Söylemekten nefret etsem de, yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum...
Diğer nefretim de geçiş bölümü asdfhdjd Tae'siz bir bölüm ama sonraki bölümde Tae olacak. Öpüldünüzzz :**
***
"Az önce zayıflığımdan faydalandın. Hiçbir anlamı yok" diye devam etti. Taehyung bir kaç kez daha kapıya vurdu. "Konuşmak istiyorum" dedi ama Jungkook onu sessize almış gibiydi.
"Hayatımda seni istemiyorum!" dedi. Sesi sert, kelimeleri netti.
"Zihnimden de hayatımdan da siktir git!"
Bir süre sonra Jungkook banyodan çıktığında Taehyung çoktan gitmişti. Ama tüm bu olanlar içinde, dakikalarca odanın ortasında durup sinirden titremesini sağlayan şey artık yerinde olmayan iç çamaşırıydı...
***
"Gerçekten iç çamaşırını mı çaldın?!" dedi Yoongi. Hala diğerinin sol bileğine bileklikmiş gibi sardığı şeye inanamıyordu. Taehyung gevşekçe gülümsedi. Utanmadan bileğini burnuna götürüp çamaşırı kokladı. Yoongi gözlerini irice açıp olduğu yerde durdu. O yürümeyi bırakınca Taehyung da durmuş ve ona dönmüştü. "Ne oldu?" dedi. Sakinliği Yoongi'yi öldürüyordu. "Ne demek ne oldu! Çocuğun çamaşırını çalmışsın. Hem—hem de..." Taehyung'un yanına geldi ve sesini alçaltıp yakasından tuttu. "Kullanılmış!" dedi. Hayret içerisindeydi. Çamaşırdan yükselen tatlı omega kokusunu, eşsiz gibi hissettiren o baş döndürücü, daha önce maruz kalmadığı çekicilikteki Alfa tuzağı kokuyu çok net alabiliyordu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEVER
FanfictionJeon Jungkook çok zor bir Alfa-Omegaydı. Taehyung ise dünyaya yüz kez daha gelse Jungkook'u bir şekilde bulup yine ona aşık olacağından emin bir Alfa-Alfaydı. Tek sorun Jungkook'un Alfaya direnişleriyken Taehyung yüz yıllar sürsede Jungkook'u kendi...