3. KAPITOLA - VÝČITKY SVĚDOMÍ

802 33 0
                                    

3.

Hermiona dorazila po desátý hodině domů. Potichu a pomalu vylezla z krbu.,, Ahoj Mio'' pozdravil jí známí hlas.,, A-ahoj Draco. J-jak-jakože nespíš?'' Zeptala se vystrašeně.,, Čekal jsem na tebe. Jak koukám, tak jste si to pořádně užili. A ten kabát je Ginny? Vypadá spíš, jako pánský. '' Mia začala zrychleně dýchat. Věděla, že je v pasti. Já mu to říkala ať mi ho nepůjčuje . Holka mysli....,, Draco on byl s námi i Harry a já si zapomněla kabát v restauraci, tak mi ho půjčil. '' Draco se na ní podíval zamračeně.,, Říkáš, že byl s vámi Potter.? A že je to jeho kabát? No mně to spíš připomíná otcovo kabát. Takže s Ginny si byla
Jo? '' Mia zakývala hlavou. Draco si stoupl před ní. ,, Takže s Ginny? '' zeptal se jí znovu. Mia se mu koukla do očí a zakývala hlavou. Draco se napřáhl a vrazil jí facku. Mia si chytla za tvář a sedla si na křeslo, který stálo za ní,, Proč mi k***a lžeš?! ",, J-já ti ale nelžu. '' řekla s vzlykem.,, Proč mi lžeš do očí?! Byla si s mím otcem, že? '' Ona zakroutila hlavou a utírala si slzy, který jí stékaly po tváři.,,A proč máš jeho kabát? '' zeptal se jí. Zvedla hlavu a podívala se na něj.,, Jak jsem řekla nechala jsem v restauraci kabát a pak jsme s Ginny potkali tvého otce a on mi půjčil kabát. '',, A to ti mám jako věřit?! Můj otec dostane každou do postele. Takže mi netvrď, takovéhle pohádky. '' Hermiona se postavila na nohy.,, Co si to o mně myslíš? Ty jsi opravdu směšnej! Draco, opravdu si myslíš, že bych s ním měla nějaký intimní poměr?! '' Draco se na ní podíval.,, Nevím.'',, Aha, tak ty nevíš. Víš co? Jdu si lehnout! Protože já na tohle nemám náladu! Dobrou noc. '' řekla a odešla do ložnice. Proč já? Draco promiň. Moc mě to mrzí, že jsem spala s tvým otcem, ale bylo to pro naše dobro. Nebo vlastně nebylo! Já ho zabiju! Luciusi Malfoyi ty hajzle! Že mě to nenapadlo hned! Byl to jeho plán, jak nás rozdělit. Proto mi dal jeho kabát. Věděl, že na to pak Draco přijde. Zítra pojedu na Malfoy minor a vyřídím si to s ním osobně.

MALFOY MINOR

Bylo krátce po půl jedenácté a Lucius dorazil konečně domů. Tohle byla nejlepší noc v mém životě. Na to že to je šmejdka je zatraceně dobrá v posteli.
Z jeho přemýšlení ho vytrhla Narcissa.,, Můžeš mi laskavě říct, kde jsi zase byl? '' zeptala se naštvaně. Lucius se na ní zamračil a chytil jí za zápěstí.,, Co ti je do toho Narcisso?! Neřekl jsem ti stokrát, že je to moje věc! Nestarej se do věcí do kterejch ti nic není! '' Narcissa se vytrhl z jeho sevření a zbodla mu prst na hruď.,, Jak není moje věc?! Jsem tvoje žena! Už mám toho plné zuby! Furt se couráš bůh ví kde! Jako jestli ti vadí, tak se můžeme rozvést! A bude po vš-"
,, Cisso neblbni. Budeme toho oba litovat. A navíc to nebude tak lehké se rozvést. Víš, jak to chodí na ministerstvu. A to papírování. Navíc tě miluju Cissinko. ''Řekl a políbil jí. Narcissa ho však odstrčila,, Tak mi řekni, kde jsi byl?! A s tím rozvodem si to možná rozmyslím. '',, Na ministerstvu bylo plno práce. '' Narcissa si ho zaměřila pohledem.,, Dobře. Budu ti věřit, ale moc se mi nechce. Večeři máš v kuchyni. Felix ti jí dones do jídelny. Já si jdu lehnout. Dobrou noc. '' Řekla a odešla poschodech do ložnice. Uff. Už jsem se lekl, že se se mnou rozvede. To bych neunesl. Takové ponížení. A navíc by dostala polovinu mého majetku.,, Felixi! Dones mi večeři do jídelny. "
,, Ano, můj pane. Felix donese pánovi večeři. ''


RÁNO

Miu zbudil hlasitý rámus, který vycházel z kuchyně. Oblékla si svůj župan a vyrazila směr kuchyně.,, D-Draco co to vyvádíš? '' Zeptala se zaraženě, když smatřila pánvičku.
,, Já... No....... Ehmm.... Totiž..... Já jsem v noci přemýšlel. Chci se ti omluvit. Neměl jsem to dělat. Prostě jsem žárlil na otce. O-o-omlouvám se. '' řekl a sklopil zrak na svoje nohy.,, Draco, to já promiň za všechno. '' rozběhla se k němu a obejmula ho.,, J-jak za-'' Nestačil to ani doříct a už ho líbala....

Ahoj, po dlouhé době tu máme LUMIONE💚
Doufám, že se vám tato povídka líbí

🐍Vaše Peťka🐍

MALÉ TAJEMSTVÍ [ LM&HG] ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat