BAZEN GÖZLERİMİZLE GÖREMEDİĞİMİZ. KULAKLARIMIZLA DUYAMADIĞIMIZ. DİLİMİZDEN DÖKÜLMEYEN ŞEYLER OLUR. KALBİMİZLE SEVERİZ AMA BEYNİMİZLE SEVEMEYİZ MANTIKLI GELMEZ.
SI BENİM İLE UĞRAŞMAYA BAŞLADI. OKUL DOLABIMDAN AYAKKABILARIM ALINMIŞ. BİLİN BAKALIM KİM ALDI. HAYIR ALMIŞ BİDE ÖNLERİNİ KESİP, GİYMİŞ ÇİRKİN PARMAKLARI KESİK OLAN BÖLÜMLERDEN FIRLAMIŞ. KOMİK GELEBİLİR. BİDE SİZİN BİR EŞYANIZA YAPILSA ...
BU ŞEKİLDE BAŞLAYAN BİR GÜN DÜŞÜNÜN. ANLAMIYORUM İLK TANIDIĞIM GİBİ UYUZ. KIZLAR BU APTALA NASIL AŞIK ANLAMIYORUM. HERKES PEŞİNDEN KOŞUYOR. Bİ İNSAN BU KADAR KABA OLAMAZ. ÖĞLE ARASI DOLABIMDA MEYDAN OKUMA KARTI BULDUM.
BİLİN BAKALIM KİMDEN ... MİNU SİNİRLENDİĞİMİ GÖRDÜ. VE SAKIN DER GİBİ BANA BAKTI.
O AN GÖZÜM HİÇ BİŞİ GÖRMÜYORDU. KULÜBE GİTTİM. ** MEYDAN OKUMANI KABUL EDİYORUM ... DEDİM. NE OYNAYACAĞIZ. SEN SEÇ DEDİ. ARKADAŞLARIMLA İSTEDİĞİMİZ BÜTÜN OYUNLARI GÖZDEN GEÇİRDİK. AMA YENİLDİK. BU SON DEDİ. SONUNCU HERŞEYİ BELİRLİCEK OLAN. KAZANDIK DİYEMİYORUM ..
EVET KAZANDI VE İDDA BEDELİNİ O SEÇİCEK. ÇOK ŞEY DUYDUM TERLİK FALAN YEDİRMİŞLER. SOĞUKTA ISLATMIŞLAR. TAM SI YA GÖRE BİR İŞKENCE. AMA UNUTMAYIN Kİ BEN DAHA BÖLÜM BAŞINDA ZATEN HERŞEYİ GÖZE ALMIŞTIM .. SENDEN KORKMUYORUM DİYEREK DİKLENDİM.
SURATINDA O GICIK GÜLÜMSEME İLE ARKADAŞLARIMI DIŞARI ÇIKARDI. SADECE İKİMİZDİK. YAVAŞ YAVAŞ ÜSTÜME DOĞRU GELİYORDU. NE VAR NE İSTİYORSUN DEDİM. DAHA BİR GICIK GÜLÜMSEDİ. AĞIZINDAN AĞIR AĞIR RAN-DE-VU. DEDİ ... NASIL YA .. ASLA. DEDİM..ASLA ASLA ASLA ..
ÖLÜRÜM DAHA İYİ. OKUL SONRASI HERKES SORUYORDU. NASIL SÖYLERİM. YA BİZİ SEVGİLİ SANARLAR İSE NE YAPARIM. PEKİ NASIL KURTULUCAM. BU APTAL NASIL OLURDA BENDEN BUNU İSTER. TERLİK YERİM DAHA İYİ.AKŞAM OLDU. ARKADAŞLARIMA SÖYLEMEM GEREKİYOR GİBİ HİSSEDİYORUM. YANLIŞ ANLARLARSA ...
OFF NE YAPICAM ŞİMDİ BEN YAĞRIN BULUŞUCAZ DEDİ .. GİTMİCEM TABİKİ. ANNEMLE ALIŞVERİŞE GİDERİM DAHA İYİ. TELEFONUMA BİR MESAJ GELDİ.
--- SAKIN BENİ EKMEYE ÇALIŞMA ..
--- SENİ NERDE OLURSAN OL BULUR ÖDETİRİM ..
--- 😏
NASIL OLUR .. NUMARAMI NERDEN BULMUŞ. BİR DE MESAJ DA BİLE O GICIK GÜLÜMSEMEYİ YAPIYOR. VE BEN BU ÇOCUKLA RANDEVUYA ÇIKICAM ... BU RESMEN İNSAN ALIKOYMA DEĞİLMİ YA.
TAM CEVAP VERİCEKTİM GELMİCEM YAZARKEN TELEFONUM KAPANDI. UF YA HEP ONUN YÜZÜNDEN. TELEFONUMU DA BOZDU. VE BEN BU ÇOCUKLA RANDEVUYA ÇIKIP, YEMEK FALAN YİYİP GÜZEL GÜZEL SOHBETMİ EDİCEM ... RÜYASINDA BİLE GÖREMEZ ..
UYUMAZSAM BİRAZDAN TELAPATİ YOLUYLA ONU DÖVÜCEĞİM ...
*************
GÖZÜMÜ KAPATIĞIMDA ONUN SURATİNİ GÖRMEK. SONUNDA DELİRTİ BENİ. RÜYALARIMI BARİ RAHAT BİRAK. DİNLENMEK İÇİN UYUMAYA İHTİYACIM VAR BENİMDE. AYRICA ZATEN OKULDA SENİN O APTAL GÜLEN SURATINI GÖRÜYORUM EVİMDE RAHAT BİRAK BENİ .. TAMAM EN AZINDAN PASTALI SURATINI DÜŞÜNÜRSEM SİNİR OLMAM. EN TATLI HALİNDİ İLK KEZ SENİ KOMİK GÖREBİLDİM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ ANLAŞILMA
Teen FictionHER ŞEYİN SONU GELMİŞTİ SANKİ ...TEK BAŞIMAYKEN BU ÇOCUK HAYATIMA GİRDİ, KOCAMAN BİR AİLEM OLDU.