Yeter: Bu gün saat 19.30 ... parkta ol
S: Bir şey mi oldu?
Görüldü
Yeter: Bu gün saat 19.30 ... parkta ol
Sinan: Neden?
Görüldü
Bu gece oyunu bitiriyorum çünkü daha fazla kafam almıyor anonim ile konuşalı 1 haftadır oluyor ve ben kafayı yemek üzereydim hızlı adımlarla parka vardım 5 dk sonra burda olmalılardı
4 dk kaldı
3 dk var sakin ol
2 dk var gelecekler
1 dk var bu gece kararımı açıklayacağım
Tam zamanıydı ama gelen yoktu derken ağaçların arkasından gelen iki kişiyle rahatladım Sinan üstünde siyah bir kot lacivert bir kazak giyerken anonim beyaz kapşonlu bir hırka lacivert bir kot giymişti yüzünde is maske vardı ıkisinede bankı gösterip oturdum
"Bundan sonra kimse bir şey saklamayacak anlaşıldı mı?"
"Yeter ben yapam-"
"Ha kimliğini göstermen bunların dışında seni ben bulacağım ve sen bu zamana kadar sadece ölmemeye çalış"
"Büyük bir zevkle"
"Benim açıklayacak bir şeyim yok Yeter"
"Ahahahahaha gerçekten mi Sinan hiçbir şey yok mu?"
"Mesela bana Simge'nin kim olduğunu açıklayabilirsin"
Sinan'ın yüz ifadesi değişirken gözlerimi ona sabitledim ağırca yutkundu ve yeni çıkmaya başlayan sakallarını ovaladı
"Neden bunu bana soruyorsun?"
"Güzel soru açıklayayım kendisi uzun bir süredir rüyalarımı taciz ediyor ve çok şaşırtıcı ki senle onun hep bir bağlantısı oluyor bu cevap yeterli oldu mu?"
"..."
"Peki Anonim bey sen cevap ver kim bu Simge?"
"Ben ben bilmiyorum yani sadece onla pek anlaşmıyorsun"
"Anlaşmamak geniş bir kavram anonim mesela onu bana açar mısın?"
"..."
"İkinizden bu kadar mı peki Simge hakkında konuşmak istemiyorsanız bana birbirinize olan bu derin nefretin sebebini anlatın"
"Bunun hakkın da 30 sayfalık bir kompozisyon yazabilirim"
"Ben de sana bayılmıyorum S-"
"DUR"
"Şimdi bırakın birbirinizle sataşmayı bana açıklayın"
"Tek bi sebep yetiyor seni seviyor Yeter"
"Evet ben onu seviyorum Sinan ama sen sevmiyorsun"
Öfkeyle ayağa fırladı Sinan anonimi yakasından tutup ayağa kaldırdı
"BUNU BİLEMESSİN"
"BİLİYORUM ÇÜNKÜ SENİN TEK İSTEDİĞİN İNTİKAM ALMAK"
"ONU BENDEN UZAKLAŞTIRMAK İÇİN SÖYLÜYORSUN"
"HAYIR ONUN İÇİN DEMİYORUM ONU SEVMEDİĞİN İÇİN DİYORUM SEN CANIMI YAKMAK İSTİYORSUN ÇÜNKÜ SENİN Kİ ÇOK YANDI YAKACAKSAN YAK AMA ONU KULLANMA O ÇOK MASUM ONUN OLANLARDAN HABERİ YOK"
"BEN DELİ MİYİM SUÇSUZ BİRİNDEN ACI ÇIKARAYIM EVET SENİ SEVMİYORUM EVET SENDEN NEFRET EDİYORUM SENDEN TİKSİNİYORUM AMA BUNU YETER İLE ALAKASI YOK"
"VAR LAN VAR FARKINDA DEĞİLSİN O ZAMAN"
"KES ARTIK SESİNİ KES"
"Sinan bana bak bak ben çok özür dilerim yemin ederim ciddi olduğunu anlamadım o benim de kardeşim Sinan ben de Po-"
Sinan yumruğunu anonime geçirip yere düşürdü üstüne oturup yumruklarken olanların farkın da değil gibiydim onları bir araya getirmek kötü fikirdi hemde Çok kötü
"Onun adını ağzına alma lan o senin kardeşin falan değil sen Polat'ın aldığı en kötü kararsın anlıyor musun beni ANLIYOR MUSUN?"
"Sinan kendine gel tamam söylemiyorum adını ama beni ni kez dinle"
"NEYİNİ DİNLİYECEĞİM LAN BEN SENİN POLAT'I NASIL MAFETTİĞİNİ Mİ ONUN SEVDİĞİ KIZI NASIL SEVDİĞİNİ Mİ ONUN NASIL AĞLATTIĞINI MI DİNLEYECEĞİM HA! SUSMASANA KONUŞ HADİ SUSMUYORDUN AZ ÖNCE"
"Ben o kızı sevmiyordum ama o bana haddinden fazla yakın davrandı ben Polat seviyor diye katlanıyordum Sinan"
"PEKİ SENİN BU AÇIKLAMAN BANA POLAT'I GERİ GETİRECEK Mİ YAĞIZ"
"Yağız mı?"
Burda kesiyorum bebikolar diğer bölmü inş 2022 olmadan atarımmmm