"Zis si facut pe 23 decembrie am trimis pe cineva sa ii aduca la cabana si sa intmplat asta....."
Dupa ce am trimis pe cineva sa ii aduca pe ai mei la cabana si pe al lui Nicu ma duc sus imi aleg o camera si ii astept pe toti jos,in tradevar imi e frica de ractia lor stiu ca ma urasc si ca nu ma vor in preajma lor asa ca voi incerca sa le expic ce sa intmplat sper ca ma vor integele ca le am vrut binele....dupa cateva ore bune ajung si ei intra inauntru si toti ramn blocati cand ma vad in cabana ii rog sa iei loc si sa ma asculte...
Eu:Vam adus aici sa ne petrecem sarabtorile aici cu toti..
Mama:Pe noi de ce ne ai adus asa?
Eu:Daca va ziceam nu venati...
Mama:Stii ca ai gresit fata de noi toti ?
Eu:Stiu.Si daca nu vreti sa ramaneti inteleg...
Tata:Normal ca nu ramane,o sa plecam ...
Ma uit cu tristete la ei si ma dau din drum ma uit la ei cum pleaca si rama singura ,dupa ce pleaca cu toti ma duc sus si iau bani ce trebuia sa ii dau pentru inchirerea cabanei si ma duc jos la doamana Catalian si o strig..
Eu:Doamana Catalina!
DOAMANA Catalina:Da!Va pot ajuta?
Eu:Nu,uitati aici bani ce mai trebuia si imi pare rau ca vam incurcat treburile..
Daoama Catalina:Nu e nimic,sarbatori fericite!
Eu:La fel...
Dupa ce ii dau bbani ma duc sus imi iau geanta si cobor jos,fiind in hol unde imi era incaltamintea nu am stiu ca ai mei si familia lui Nicu au intrat sa imi faca o mica surpriza stau in pragul usii si asteptau sa iesu pe usa,dupa cateav minute ieus in sala de masa si stau cu spatele catre usa si ma asej pe scaun si il sun pe Daniel..
Eu:Alo!
Daniel:Da Vio!
Eu:Poti sa vii sa ma ieie si pe mine?
Daniel:Nu a mers bine?
Eu:Nu ,si nu ma vor ierta nicioadata...
Daniel:Imi pare rau...vin sa te iau imediat...
Eu:Asta e!Am gresit acum sufar si iar voi fii a nimanui......
Daniel:Nu spune asta...Eu,Sorin,Damina vom fii ca si fartii si tata pentru tine...
Eu:Nu!O sa plec unde vad cu ochii sa fiu departe sa nu mai fac rau la nimeni...
Daniel:Cum vrei tu !Sa te pregatesti vin cat de repede pot...
Eu:Bine....
Convorbire incheiata....
Dupa ce vorbesc cu Daniel sa vina sa ma iei ,ma uit la o paza cu familia mea si incep sa plang ,atunci nepoata mea cea mic vin incet si se pun langa mine si ma striga ...
Nepoata:Matusa!
Imi ridic privrea din paman si ma uit la nepoata ccand o vad o iau in brate si ma uit in spre usa si ii vad pe toti..
Eu:Dar cum?
Tata:Pai am primit niste explicatii bune de la cineva..
Eu:Chiar nu am vrut sa fac asta..
Fratele :Am inteles de ce ai facu asta ...Si ar trebuie sa ii multumesti lui..
Eu:Cui?
Daniel:Mie...
Cand il vad ma duc sa il iau brate si ii zic..
Eu:Multumesc.Nu ma asteptam..
Daniel:Nu ai pentru ce!Ai facut si tu multe pentru noi toti !
CITEȘTI
SACRIFICIUL-ALEGEREA
AdventureBuna dragii mei acesta carte este o continuare de la carte "INAPOI LA LICEU..FRANCESCO SAU KILLA PARTEA 2"sper sa va placa cartea ce va urma a fie finalizata pana la sfrasitul lui ddecembrie vor fii multe personaje multe dar si mult suspans si multe...