UN ORAȘ NOU...STĂM LA TARA

21 0 0
                                    

Din episodul trecut "Ce fac ei aici ?Sau mutat aici ?Trebuie a iau neaparat legatura  cu Damian sa ii acept propunerea...."

Sunt tot nelinisita de cateva ore de cand au ajuns Nicu si parintii lui aici ,ce sa fac oare acum Camelia a plcat la cumparaturi ai am ramas singrua,ma indrept catre poarta,oare ma obervat cineva sper ca nu sa am cum pleca catre padure fara sa ma vada nimeni,dar nu am avut noroc deloc ca ma observat Nicu...

Nicu:Roxana!

EU:Daa..

Nicu:Ce faci aici ?

Roxana:Pai...aici locuiesc...dar tu ce faci aici?

Nicu:Aici e casa parintesca si am venit aici cu toti...

Eu:Sati care toti?Ca mai devereme am vazut niste persoane intrand aici ...

Nicu:Sunt fratii si surorile mele au venit acasa....

Eu:Am inteles...e bun atunci..

Nicu:Dap...o sa ne strangem cu toti sa facem o reculegere pentru Vio...

Eu:NUU

Atunci trece o masina la fel cum era ceea care era sa ma lovesca vad ca opreste fix in poarta la mine si  din pasina coaboara un timp inalt si  bine facut cand ma uit mai atent era Daniel unu din fii lui Damian nu pot sa cred de unde stie unde stau,macar am o modalitate de a scapa de Nicu si urmaanatorea intrebare..

Nicu:Stai de ce nu?

Eu:Uite trebuie sa plec a venit cineva la mmine...pa

Nicu:Ok....pa

plec reppede catre Daniel si ii sar in brate si ii soptesc sa se prefaca ca suntem impreuna si ma ajuta nu pot sa cred ca aplez la un baiat deabia cunoscut...vorbim ce vorim si a un monendat ii spun ca maine vin sa vorbesc cu tatal lui ca ii iacept propunerea sa lucrez pentru el,nu dupa mult timp ajunge Camelia acasa si acum e acum...

Camelia:Ce cauta filu lui Damian aici?

Eu:Il cunosti?

Daniel:Buna Camelia..

Eu:Voi vaa cunoaasteti?

Camelia:Da...am fost impreuna 2 ani,din cauza lui am avut accidentul ala..

Daniel:Nu a fost vina mea,te rg credema..

Camelia:Nu te cred ...plleca din acesta curte acum!

Eu:Nu !A venit la mine...

Camelia:Roxi nu te apropia de el...tatal lui si cu el sttie sa ditruga oameni..

Daniel:Nu sunt asa cum crezi tu Camelia ...

Camelia:Serioas!!Nu te cred...acum pleca..

Daniel:Dar..

Eu:Uite ai bine pleci si voi incerca eu sa vorbesc cu ea..bine?

Daniel:Bine...Pa.

Eu:Pa

Dupa ce pleca Daniel din curte Cameila se duce in bucatarie sa pregatesca ceva de mancare,eu am mai ramas afara sa ma gandesc la ce sa intamplat acum intre ei doi ...se cunosc si nu mia zis nimic acum e acum nu stiu cum va reactiona cand ii voi zice ca voi lucra pentru Damian....nu ii zic acum o mai las cateva zile si dupa  ii voi zice ca lucrez la Damian...

A doua zi pe la 8:30 ma duc sa laerg prin padure ce nu stiam ca aproape de locul unde trebuia sa ma duc sa vorbesc cu Damian erau si Nicu cu fratii lui la o mica plimbare de dimineata cand ii vad mi-se inmoaie picioarele si nu stiu ce sa fac trebuie sa vin mai tarziu sa vorbesc cu Damian..dar cand sa pplec Nicu ma vede si ma striga nu am ce sa fac trebuie sa raspund ...

SACRIFICIUL-ALEGEREAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum