AFLAREA ADEVARULUI

12 0 0
                                    


"Nicu vazand ca pierd sange mult ma ia si fuge cu mmine pana gaseste drum catre o stada circulata prima masina cae o vede ii cere ajutrul....."

Dupa cateva zile in care Vio le-a petrecut in spital se intoarce acasa unde trebuie sa deie mult explicatii  despre ce sa intamplat in aceste 2 luni jumate iesu din spital si in fata spitalului se afla Daniel si Sorin care ma asteptau sa mergem acasa la mine,ma du catre ei si i iau pe Daniel in brate si il strang tare,dupa cateva minute ne indreptam spre masina si ne ducem acasa.Dupa 20 de minute am ajus in fata portii nu stiu cum pot sa ii arat fata  alor mei si celoranti ,imi fac curaj si intru in curte...
Tata:Ai curaj sa mai vii aici?

Eu:Ar trebui sa va zic ce sa intmplat..

Tata:Ne-ai mintit!

Eu:Pentru a va proteja pe voi si ei ...

Mama:Esti o dezamagire pentru noi ...

Eu:Sorin,Daniel pputeti pleca daca e vii eu ....

Soriinn&Daniel:Bine te las-am ,daca e ceva ne suni

Eu:Bine..

Dupa ce pleca baieti raman singura cu ai mie si cu restu care trebuie sa primiasca niste explicatii de la  mine imi fac cu greu cuaj sa le zic ce sa intamplat acum cateva luni in urma...

Eu:Situatie e alta..

Tata:Care situatie?

Eu:Pai...acest om care a fost in curte aici ee un om farte periculos putea sa va omoare daca eu nu ajungeam la timp stia de mine ca traiesc..

Mama:Si de ce nu ai zis nimic?

Eu:Pentru ca daca veneam aici deja era si acest  om are ma vrea morta pe mine si pe Camelia,d asta am hotarat sa ma dau drept moarta si sa ma dau alta persoana...

Pana sa mai zica cineva ceva niste oamnei intra in curate si ma amentinta pe mine cu pistolul la cap ca daca misc unu din iei vor muri,nu pot face nimic sa ii apar daca va mui cineva voi fi eu nu iei,pana a zic ceva deja ceilanti 3 actioneaza si ii ia ca ostatici pe Nicu si fratele sau Andrei si pleca din curte....

Tata:Vezi ce sa intmpplat ?

Eu:Si ce ai vrea sa fac?Sa va apar pe voi si sa mora unu din ei?

Tata:Esti o dezaamagire pentru noi!Sa nu te mai vedeem pe aici niciodata!

Eu:Daca asa vrei o sa plec dar gandeste caa intr-o zi eu nu o sa mai fiu aici cu voi..

pana sa mai zica ceva tata plec din curte ma urc in masina si ma indrept catre locul unde sau dus cei 4  cu Nicu si Andrei,stiu ca voi risca si ca unu din ei 2 vor muri in fata mea dar o sa ii salvez pe ei si o sa mor eu pentru ai salva pe ceianti si a terminam cu acest om rau...Dupa cateva minute bune de mers am ajuns in mijlocu padurii ,ii vad pe toti si pe cei doi tinuti cu forta de acel  om ma aproipi si incedrc sa ma dua batuta ...

Eu:Lasai pe ei si omoara-ma pe mine!

Ali:Asta sa o crezi tu!

Eu:De ce ziic asta?Cu ce ti-au gresit ei?

Ali:Vreau sa te vad cum suferi!

Eu:Am suferrit mult nu crezi ?

Ali:Mai vreau sa suferi mult timp!!

Fara sa ii mai zic ceva imi iau pistolul de la sapte si il indrept catre Ali,dar spre surprinderea mea am fost atacat din spate simt cum cad din picioare si lesi pentru cateva secunde,in cele din urma apare si Daniel si Sorin sa ma ajute ,ma ridic cu greu de jos si incedrc sa il impusc pe Ali dar cand trag aspura acelui om simnt cum un glont rece imi strapunge in bratul stang apropae de inima mie si lui Daniel caddem amandoi la pana unu langa altu ,fara sa se mai intample ceva Sorin cheam ajutoare ,dupa cateva ore bune ma trezesc la spital unde erau toti ai mei  cat si a lui Nicu ,ma iau in brate foarte tare si zicandule ca le pare rau pentru ce au facut si ca mau judecat ...Dupa cateva zile petrecute in spital imi dau drumul acasa,dar sunt un pic cam ingrijorata din cauza ca indreb de Daniel si nimeni imi zice nimic ,ajunsa acasa in curte imi fac curaj sa intreb de Daniel...

SACRIFICIUL-ALEGEREAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum